Terug naar overzicht
Hallo,Wij huwen op dezelfde dag en zorgen ervoor dat de uitnodigingen eind mei de deur uit zijn.groetjes,Martine
de onze zijn juist verstuurt die met de post moete en de rest gaan we dit weekend weg doen.we trouwen de zelfde dag maar we zijn met alles er vrij vroeg bij :-)
Wij in juni denken we, alhoewel het begint te kriebelen.....kweet niet of we het nog volhouden tot dan......
hoi, de mijne zijn net af, ik ga ze nu stilletjes aan verdelen aan de mensen die ik al zie, en binnen een week of 2 -3 de rest versturen grtjs
De onze zijn al bij onze ouders afgegeven, nu volgen eerst nog de bomma en de getuigen en ik hoop tegen half mei alles weg te hebben. Groetjes
Ah oké, dan ben ik toch niet de snelste :)Ik denk dat wij ze deze week en volgende week gaan afgeven aan ouders, broers, zussen en grootouders. De rest dan over een tweetal weken...
Als ik dat hier zo lees........gaan we er ook aan beginnen....de ouders enzo.....-)
Wij zijn ze ook aan het uitdelen en opsturen nu.dat kriebelen...dat kan ik goeeeed begrijpen;)
Ik trouw een weekje later en verzend ze de eerste week van juni :-) groetjes!
Hey wij ook de 12 de augustus hé, ik denk eind mei begin juni. Maandag gaan we met onze proefdruk naar de drukker om te zeggen dat het ok is. grtjs
wij trouwen 3e september en vragen dat mensen verwittigen tegen 10 augustusEind juni gaan wij ze versturen - rekening houdende met het grote verlof
Wij hebben vorige week de fotoshoot gehad. Deze week de foto's gaan selecteren. Het kaartje wordt volgende week ontworpen. Ze moeten halweg - eind mei klaar zijn. En dan gaan ze ook de deur uit! Allemaal beetje nipt naar mijn gevoel, maar 't moet lukken. Vandaag begin ik trouwens met de enveloppes zodat de kaartjes direct kunnen vertrekken als ze klaar zijn :)
Wij trouwen eind augustus en ik denk eind juni (iedereen is dan al mondeling op de hoogte gebracht). Ik hoop volgende week mijn foto van de uitnodiging binnen te krijgen en als deze goed is dan kan ik de hoeveelheid bestellen en dan hopsa afmaken en rondbrengen...
Wij trouwen 5 augustus en de uitnodigingen zijn al een 3-tal weken de deur uit. Wij hebben dit vooral gedaan omdat we trouwen in het bouwverlof en dat er dan waarschijnlijk veel mensen op reis zullen zijn. Zo kunnen de mensen die nog moeten boeken hier eventueel rekening mee houden. De keuze ligt dan bij hen. We vragen om te verwittigen tegen 1 juli.
Heykes, We gaan dit weekend de uitnodigingen geven aan ouders en broers en zussen en dan volgend weekend aan de grootouders. De rest volgt nadien...
De onze zijn net de deur uit!