Terug naar overzicht
Ja, ik, met plezier.Ik moet veel teksten in het Nederlans schrijven, dus normaal gezien zou ik er toch heel wat fouten moeten kunnen uithalen.sofie.desmedt@loyens.comGroetjes,Fieke7/07/2007
Hey,ik wil ook wel graag jouw misboekje eens nalezen op fouten ed... Ik ben nogal een taalpurist dus doe dat ook heel graag... ;-)Stuur het maar door, ik doe het asap:saartje_vdb@hotmail.comgroetjes,Saar(25/08/06)
Ja, wil gerust. Ben ervaren nalezer (eindwerken en zo) + lkr. dus eigenlijk moet ik snel fouten zien (al zie ik ze niet altijd...)rientjevdb@hotmail.comHeb onze pastoor dikke twee weken geleden het misboekje doorgemaild en nog altijd geen reactie...
Hey, Ook ik wil gerust nalezen! Ik haal altijd graag fouten uit teksten (is een 'hobby' van mij :-))daisy.michiels@gmail.comgroetjes,Daisy02/09/06
hey allenik heb jullie zonet een mailtje gestuurd met het boekje!alvast bedankt voor de snelle reactie.btw Katrien, nog geen reactie van pastoor is normaal hoor. ik had het bij hem ook in de bus gaan steken, na een maand heb ik hem toch maar eens gebeld, een afspraak gemaakt om het te bespreken en hij vond het zelf neit meer. ... hij had het zelf nog neit vastgehad ....je kan het best direct samen overlopen, die mensen zijn zo druk bezet dat ze zich toch niet bezighouden om dat te bekijken nog voor je komt :-)Mieke13/05/06
Hey,stuur maar op, ik moet elk jaar een boekje uitgeven, dus nalezen lukt wel. Ik stel wel voor dat je enkelen van ons houdt om na de eerste verbeteringen nog eens te lezen, want anders krijg je 100 keer dezelfde fouten te zien en glippen er nog door de mazen van het net...Groetjes,Lieve
Hela,Mail maar door naar mij ook! Lees graag eens hou de viering van anderen eruit zal zien!Debra11/08/06debrastevens30@hotmail.com
Mag ik het ook eens nalezen?Bedankt.Katrien.Luytens@telenet.beKatrien30/9/2006
naar mij mag je het ook sturen, tknipperke@hotmail.comik weet graag hoe de anderen hun viering ineen steken!groetjes Veerle23/09/06
Hallo,Je mag uw misboekje gerust doorsturen naar dynastie@telenet.beGroetjesVivianewww.ceremonie-dynastie.com
wil ik wel doen ,stuur maar door adnil9@hotmail.com groetjes linda
Hallo,Ik wil mijn mening wel het wel eens nalezen.Zo kan ik ook nog ideeên opdoen.Mijn e-mail: anvandaele@skynet.beVele groetjesAn16/12/06
Hallo,Stuur maar eens door hoor!groetjes veerlee-mail:vdk.jan@tiscali.be