Nu Online
Momenteel zijn er 10 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Waar suitekleedje voor zwangere dames?

29-4-2011 15:12:29

Hallo allemaal,

Wij trouwen volgend jaar in juni, en mijn ventje zijn getuige en zijn vrouwtje willen binnekort voor een tweede kindje gaan.
dus zal zij waarschijnlijk zwanger zijn wanneer wij trouwen.
Ik vind dit super, maar zij zit er zo een beetje mee in, ze had ook graag een supermooi suitekleedje aangedaan.

Nu is mijn vraag of iemand in de regio west-en oostvlaanderen iets weet waar je mooie suitekleedjes kan vinden voor zwangere dames.

alvast bedankt,

groetjes

veronique
30-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 977

Hanne
21-4-2012
 Meld misbruik29-4-2011 15:26:55

Hoi Veronique,

Proficiat met je verloving!!
Er is net een nieuwe winkel van Zero To Nine opengegaan in Knokke, een super mooi Belgisch merk voor zwangerschapskleding.
Ik ben van Lier en hier is er ook eentje, als je de etalage ziet wilde je gewoon dat je zwanger was omdat ze zo een mooie collectie hebben!!
Ze hebben ook een website.
Veel succes!!

Groetjes Hanne.

Maria
8-7-2011
 Meld misbruik29-4-2011 21:41:25

Bij Noppies hebben ze ook veel mooie kleedjes !

veronique
30-6-2012
 Meld misbruik29-4-2011 22:00:02

Dank u wel dames,

Ze heeft daarnet eens gebeld naar la Sposa, en blijkbaar maken ze de kleedjes van bv Onik onik op maat, dus dat is ook al iets .

groetjes

Wendy

Meld misbruik1-5-2011 10:50:57

In Rotterdam (is al wat verder, maar dan maak je er een daguitstap van en kan je je te pletter shoppen) is er ook een hele mooie winkel voor zwangere buikjes.
Je hebt er zelfs twee: eentje met typische suitekledij, met o.a. jurkjes voor zwangere vrouwen en ook eentje met gewone mooie jurkjes voor bolle buikjes. De adressen zou ik wel eens moeten opzoeken, dus je laat t maar weten.

lien
18-6-2011
 Meld misbruik19-5-2011 20:50:26

Wat laat, maar ik heb ook hele mooie suitekleedjes gezien in 'scarpellini' is Oostende. Speciaal voor zwangere dames, echt heel mooi...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...