Terug naar overzicht
Hoi Veronique, Proficiat met je verloving!! Er is net een nieuwe winkel van Zero To Nine opengegaan in Knokke, een super mooi Belgisch merk voor zwangerschapskleding. Ik ben van Lier en hier is er ook eentje, als je de etalage ziet wilde je gewoon dat je zwanger was omdat ze zo een mooie collectie hebben!! Ze hebben ook een website. Veel succes!! Groetjes Hanne.
Bij Noppies hebben ze ook veel mooie kleedjes !
Dank u wel dames, Ze heeft daarnet eens gebeld naar la Sposa, en blijkbaar maken ze de kleedjes van bv Onik onik op maat, dus dat is ook al iets . groetjes
In Rotterdam (is al wat verder, maar dan maak je er een daguitstap van en kan je je te pletter shoppen) is er ook een hele mooie winkel voor zwangere buikjes. Je hebt er zelfs twee: eentje met typische suitekledij, met o.a. jurkjes voor zwangere vrouwen en ook eentje met gewone mooie jurkjes voor bolle buikjes. De adressen zou ik wel eens moeten opzoeken, dus je laat t maar weten.
Wat laat, maar ik heb ook hele mooie suitekleedjes gezien in 'scarpellini' is Oostende. Speciaal voor zwangere dames, echt heel mooi...