Terug naar overzicht
Hoi Joyce, Spannend!!! Geniet van de laatste momentjes als "juffrouw" :-) Ik duim voor goed weer en wens jullie een fantastische dag toe! Groetjes,Filipa
Geniet er van morgen en alvast een dikke proficiat ! Geniet van je huwelijksreis achteraf . groetjes kelly
Geniet van de laatste uurtjes als ongetrouwde vrouw en geniet vanaf morgen dubbel zoveel als getrouwde vrouw. Niet teveel stressen en go for it! Veel succes morgen
O leuk leuk toch he.. Hier nog 35 dagen te gaan... Amaai dat klinkt nog ver weg en toch zo dichtbi :-) Geniet van jullie dagje EN van jullie huwelijksreis! Wauw seg, 3 weken Thailand! Hopelijk blijft het weer morgen stralend! Ik duim er alvast voor! Grts Kelly
Hey Joyce! Amai, dat is plots snel gegaan. Ik herinner me nog eind vorig jaar, toen jij ook één van de bruidjes was in de 'buurt' van onze trouwdatum . Het was fijn je erbij te hebben op het forum... Ik wens jullie veel plezier morgen! Het wordt vast en zeker een mooie onvergetelijke dag... waarschijnlijk ook één van de mooiste uit jullie leven!! Geniet van jullie reis! Tegen de tijd dat jullie terug zijn, is het aan ons . Tot binnenkort X
Spannend! Geniet er vooral van!!
Geniet ervan, meid! Naar het schijnt vliegt die dag voorbij! En veel geluk in jullie leven als 'mevrouw' en 'meneer'!
spannend!!! hier nog 104dagen en kan haast al niet meer wachte :-)
Geniet van jullie dagje!!! We hopen op goed weer...
Ik zocht de knop 'vind ik leuk' niet... maar bij deze... Een prachtige dag gewenst morgen, en we duimen voor mooi weer en een dag om nooit te vergeten!
Geniet er morgen van! Ik hoop dat jullie dag al jullie verwachtingen kan overtreffen!
veel plezier ! en mailen he ;) x
heel veel plezier morgen en vooral genieten van elke seconde hé:-)alvast een hele dikke proficiat en we kijken uit naar je verslagje ik wens jullie een prachtige reis toe en geniet van jullie honeymoon en van elkaar veel groetjes
Geniet van elke seconde!!! Voor je het weet is hij voorbij (maar dan ben je wel zijn vrouwtje ;) )
Is het voorbij uiteraard.. dat hij nog lang mag blijven ;)
amai, zalig, geniet ervan en probeer vooral de zenuwen onder controle te houden!! We wensen jullie samen een "super"leven toe en geniet van jullie huwelijksreis!!!
Je hebt een mooie dag uitgekozen, wat een prachtig weertje!! Geniet er met volle teugen van!!
oh, ik lees je berichtje nu pas (op zondag). Dat wil zeggen dat jouw grote dag er al op zit! Ik hoop dat hij fantastisch verlopen is, het weer hadden jullie alvast mee, de rest zal ook wel niet ontrboken hebben! Geniet van een deugddoende en relaxerende huwelijksreis!! Ik kijk er alvast naar uit een verslagje van je te lezen!