Terug naar overzicht
Amai! Een dikke proficiat! Ik zou dat niet kunnen.Het is al moeilijk om 2 kilo kwijt te geraken.Ik hoop dat ik nog in mijn kleed pas. Ik mag hem binnenkort gaan halen om mee naar huis te nemen.
amai 12kg een hele dikke proficiat das karakter hebben om zo voltehouden !! zijt maar superfier op u eigen meid !!!! groetjes
amai proficiat, ik hoop dat ik dat ook kan verwezelijken , maar het is zo moeilijk he, je kleed vermaken was dan geen probleem? ben jij nog zoveel afgevallen na je eerste pas of wanneer je je kleed juist had gekozen? En heb je er lang over gedaan, over die twaalf kilo? groetjes, en zeker nog nen dikke proficiat want das is een fantastische prestatie x
Hey Lies, wat is jou 'geheim' hoe heb je dat aangepakt? Want ik zou ook graag nog wat kilo's kwijt willen
Hey Jouw bericht is geruststellend. Ik ben nu 8 kg afgevallen sinds de keuze van men trouwkleed in januari. Op 3 juni mag ik teruggaan voor men eerste pas en ik heb ook heel veel schrik dat het reuzegroot gaat zijn.Hopelijk kunnen ze mij ook verder helpen.
Ik begrijp het soms niet goed. Wou je afvallen of moest je afvallen?Want ik lees hier soms op het forum dat sommige mensen moeten afvallen of ze geraken niet in een trouwkleed. Mijn kleed was al te groot. Want standaard was dat maat 40 of 42. Dat deed die winkel alleen in. En ze vroegen of ik ging afvallen of niet.Maar ik heb geen karakter en toen zei ik dus nee.Maar ze gingen het dus al innemen op mijn huidig gewicht. En zou ik toch afgevallen zijn, doen ze een snelle inname. en heb ik het de week erop.
Mijn probleem is dus ook dat ik sinds mijn eerste pas in november 5kg ben bijgekomen dus die kilootjes moeten er dan ook weer af hé... Na veel afgevallen te zijn ben ik gewoon een jojo-er. Maar ik heb nog even :)
Van harte proficiat, ben blij dat je doel bereikt is.... IK weet niet hoe je het gedaan hebt en volgehouden, maar mij lukt het allesinds niet snif Geniet nu maar van jouw volharding
Proficiat ! ik durfde dus nog niet gaan kijken voor een kleed omdat ik nog 5 kilo kwijt wil tegen de trouw. Maar door dit bericht weet ik dat ik dan misschien toch niet meer moet uitstellen.