Terug naar overzicht
Heb hetzelfde probleem... Maar trouw is bij ons al binnen 10 dagen...
Mijn mama heeft intussen al 3 outfits en twijfelt nog altijd aan ze. Ze heeft ook gekozen voor dingen die ze nadien ook nog kan aandoen. Maar ze heeft ze in een veel te dure winkel in Hasselt gehaald :-) Mijn schoonma is gewoon naar een grote winkel geweest in de provincie Antwerpen, waar ze echt vanalles hadden. En ze heeft een linnen broek met een mooi gekleed bloesje en bijpassend jasje gekocht.Het is mooi, maar het kan idd overgedragen worden. Als je het wilt, zal ik aan haar vragen waar ze het heeft gekocht.
Mijn mama is in de Patio geweest, ze hebben een winkel in Heist-op-den-berg en in Leuven (weet niet van waar je bent). Ze hebben er verschillende kledij, mijn mama heeft er zeker 6 jurkjes ofzo gepast.
@ Sofie: Graag, want wij zijn ook van de provincie Antwerpen
Bij Lola & Liza hadden ze onlangs heel mooie linnen broeken met bijpassend vestje. Bloesjes heb ik niet gezien... Misschien daar eens piepen?
Hey, Mijn ma en schoonma hadden ook mooie kleren aan die ze achteraf nog konden afdragen. Mijn schoonma was bij Inno in Antwerpen gaan winkelen, mijn ma bij Rommens in Zoersel.Beiden hadden een linnen broek met mooi topje en bolero/jasje Groetjes, ilse
Hey, Bij P&C in Wijnegem shopping center hebben ze ook altijd mooie dingen. Groetjes