TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
kelly
22-6-2013
|
30-4-2011 12:25:13
heykes, wij geven ook ons feest op een boot (die niet uitvaart) zowel het eten als avonfeest zal daar doorgaan ik vind het speciaal en iets apart nu het is ieder zijn ding maar het is iets anders dan de traditionele trouwfeest he mijn prijskaartje is voor de eters 70euro per persoon en 28euro voor de nakomers dat is bediening drank voor heel de avond en het eten+huur van de boot groetjes
|
|
Imke
31-3-2012
|
30-4-2011 13:19:58
Hey Kelly,
heb je een website/naam van die boot?
Dankjewel!
|
|
freddy
|
30-4-2011 13:28:43
Hi Imke, Heb je deze al bekeken ? Veel succes Freddy
| | Atlantis vzw
Boottocht met de Zander (20 tot max. 120 pers.) op het idyllische kanaaltje Dessel-Turnhout en het Kempens kanaal. Bootverhuur voor feesten en bijeenkomsten (min. 3 u.) voor groepen na reservering, eventueel met maaltijd en/of gids.
|
|
|
Myriam
1-7-2011
|
30-4-2011 13:52:47
Hey Imke, Toeval of niet, juist een week geleden was ik uitgenodigd op een trouwfeest op De Zander! Heerlijk feest! Echt waar. 100% meegevallen, zowel voor het bruidspaar als voor de gasten. Ik moet wel zeggen dat het op dit feest maar een heel intieme kring van genodigden was, enkel directe familie 12 volwassenen en 4 kinderen. We zaten beneden, waardoor het toch net iets gemakkelijker was om de kindjes in't oog te houden. Aangezien er boven op het dek geen feest was, konden we met de kids na't eten ook gewoon op het dek. Tja, met zo'n heerlijk weer als het dit jaar was op Paaszaterdag, konden we niet binnen blijven, natuurlijk! Ik zou zeggen: als dit jouw droom is, DOEN!! Bij ons is dat iets moeilijker, met +/- 150 gasten :-) Groetjes, Myriam.
|
|
B.
|
30-4-2011 16:55:15
Festinalente heb ik reeds een feest op gedraaid ... super als het mooi weer is natuurlijk. Die blijft op de binnenschelde ... Het is in ieder geval eens wat anders dan in een gewone zaal, traiteur van dienst toen was de feestarchitect als ik me niet vergis en dat was allemaal in orde.
|
|
kelly
22-6-2013
|
30-4-2011 17:15:46
heykes de boot aquamuse te gent(aan zuid) kan zijn dit niet binnen je regio valt maar ze heeft een website met wat fotokes groetjes
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|