Nu Online
Momenteel zijn er 293 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwringen binnen!

30-4-2011 13:30:42
Zoals gezegd, we zijn daarstraks achter onze trouwringen geweest!

Súper gewoonweg ... Kon mij zelfs niet meer herinneren wat ik had gekozen en was écht benieuwd!

Ze zijn gewoon af! Wij zijn allessinds super gelukkig. Me ventje zijn ring ook. Hij had hem met besteld (dus we hadden hem nog niet gezien) en t'was gewoon helemaal voor hem.

We zijn dolgelukkig. Dat was onze laatste stap en nu is alles "in orde" . Kwestie nu nog van 12 dagen te wachten ....

Aurelie
13-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 661

Sofie
28-5-2011
 Meld misbruik30-4-2011 17:22:17

Mijn ringen liggen al 4 maanden thuis :-).
We hadden ze lang op voorhand besteld. En in januari waren ze in de winkel.
We konden ze daar laten, maar nee. Ik moest ze thuis hebben.
Hoeveel keer ik mijn ring al stiekem heb aangedaan :-).

Binnenkort mag hij voor altijd schitteren aan mijn vinger

Kelly
4-6-2011
 Meld misbruik30-4-2011 17:22:53

o leuk! ik hoop dat ik deze week van FDO een seintje krijg dat ze 7 mei leveren (was nog niet zeker...)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...