Terug naar overzicht
Hoi Myriam, Wij hebben ook geen grote vriendenkring en mijn vrienden zitten zo wat over heel vlaanderen (in antwerpen, gent en brussel gestudeerd). Ik wou wel graag een vrijgezellen en heb uiteindelijk gewoon een paar vriendinnen (die elkaar eigenlijk niet zo goed kennen) gevraagd of ze het samen willen organiseren... Gelukkig hebben ze ja gezegd en heb hen ook een lijstje gegeven met namen en gegevens van de andere personen die ik er ook wel graag bij heb. Misschien moet je dat ook wel gewoon eens even voorstellen! :-)
Ik zou zeker een avondje doen. Traditioneel is het je getuige die het organiseert. Als dat een man is, kan je het natuurlijk ook aan een goeie vriendin vragen. Geef haar een lijstje met email adressen van wie je erbij wilt. Een gezellige avond onder vriendinnen is toch super?! Ik zou het wel zelf aan iemand vragen, want 'spontaan' gaat niemand misschien initiatief nemen. Veel plezier ermee!
Beste Myriam, Bij mij organiseert mijn getuige (mijn zus) mijn vrijgezellenfeestje samen met enkele van mijn vriendinnen. Ik heb ze enkel een lijstje bezorgd met de mensen die ik er graag bij wil en de rest laat ik volledig aan hen over. Naar het schijnt zit alles al in elkaar en zullen ze mij 11juni ontvoeren voor een gezellige dag. Ik ben al reuze benieuwd en hoop dat ook jij een leuk vrijgezellenfeestje tegemoed gaat! Groetjes Lesley
Mijn vriendinnen regelen alles, voordeel is dat het een grote kliek is en iedereen elkaar kent natuurlijk, maar het moet ook perfect te regelen zijn als ze elkaar niet zo kennen. Vraag twee of drie vriendinnen om het samen te regelen en geef een lijstje met gegevens van je andere vriendinnen. Zelf regelen kan natuurlijk ook, maar dan is het spannende er natuurlijk af en je zal al wel genoeg geregel aan je hoofd hebben :)
Ik heb twee getuigen (die elkaar niet goed kennen) en deze hebben een vrijgezellenfeestje voor mij in elkaar gestoken. Het enige wat ik heb moeten doen is een lijstje met namen, e-mailadressen en telefoonnummers moeten bezorgen. Succes ermee...
Hoi Bij mij organiseert mijn getuige het vrijgezellen feest voor mij.En de getuige van mijn toekomstige, zijn vrijgezellenfeest. Normaal gezien wordt dat toch altijd zo gedaan.Als ze dat niet voor mij gedaan hadden, had ik er geen voor mijzelf georganiseerd. Want ben er eigenlijk niet zo voor :-) Nu zal ik volgende week het lot moeten ondergaan.
Bij mij is het ook de getuige die het regelt. Ik heb alleen een lijst moeten doorgeven van mensen die ik erbij wou hebben. 7 mei (volgende week) is het zover! SPANNEND! Ik zou het toch nog eens vragen aan iemand, eventueel uw getuige?
Zowel bij mijn man als bij mezelf heeft een goede vriend(in) dat geregeld. Wij hadden hem/haar wel aangesproken of ze het zagen zitten (het mag ook geen verplichting zijn, hé!).
Hoi Myriam, Normaal regelen de vrienden, schoonzussen en schoonbroers, etc.. het vrijgezellenfeestje. Wij hebben dat eigenlijk niet zo graag en hebben dat ook aan onze vrienden gezegd. We hebben dan ook beslist om een vrijgezellen barbecue te organiseren :-) Misschien een idee voor jullie? ;-) Groetjes, Filipa
Bij mij weet ik 'zogezegd' van niets. Maar ik ben wel zeker dat dat voor mij georganiseerd wordt, omdat ik al nummer drie ben van dezelfde vriendenkring en wij hebben dat ook iedere keer voor de anderen georganiseerd. De eerste van de vriendenkring wist ook van niets. We hebben natuurlijk wel haar verloofde ingelicht dat we haar die avond zouden komen ontvoeren. Maar zelf wist ze van niets, dus 't is niet omdat je van niets weet dat er geen komt hé. Anders kun je wel eens in 't gezelschap van je vrienden even iets laten vallen over dat onderwerp, zodat hun euro valt, moest dat nog niet het geval zijn...