Terug naar overzicht
Dat hoeft niet specifiek een zeilboot te zijn, hé! Kan ook een andere boot zijn, waar je bij slecht weer binnen kan zitten. Kan keileuke beelden opleveren voor foto's!
Ik weet niet of dit is wat je zoekt en of het in jullie thema past, maar bij Kinepolis/Metropolis kan je tegenwoordig ook evenementen organiseren. Je kan bijvoorbeeld een film aanbieden aan je gasten. Je kan deze dan ook helemaal zelf kiezen en de omkadering schijnt wel in orde te zijn... http://www.kinepolisbusiness.com/nl/products/events/ Misschien vinden jullie dat iets. Succes met de zoektocht alvast!
De Flandria mss ? Dan kan je ook binnen zitten in geval van slecht weer...Mss tot in Lillo varen en daar een klein 'receptie-picknickje' doen of gwn een glaasje drinken?
Uitstapje naar de zoo en daar ineens mooie foto's maken?
Kinepolis zou ik nu niet meteen doen... Is niet echt een groepsactiviteit, hé?
- zeilen zou ik los van de wind en eventueel zeeziek worden van kids sowieso niet doen. Vanuit A'pen is er geen enkele haven waar je binnen en buiten kan op uren die je zelf wil (alles hangt op Linkeroever af van het getijde en op rechteroever van de Londenbrug) - Op L.O is er een minigolf. Wandelafstand van je trouwlocatie. Plezant. - De Flandria is idd een goede optie, er zitten interessante rondvaarten tussen richting de haven etc - je kan ook picnicken en rustig samenzitten op het strand van st anneke of 1 van de vele groene parken. waar trouwen jullie ? Antwerpen ??? Want daar mag je toch maar tot 12h15 trouwen ?
Tnx voor de ideetjes! We trouwen in Hoboken, en daar mag je gelukkig tot 14uur trouwen.Maar blijkbaar is 10 september een super populaire datum, dus ik denk niet dat we aan 14uur zullen geraken (want ik kan ook niet eeuwig wachten met ons uur vast te leggen aangezien dat ook op de uitnodigingen moet komen). Minigolf in men trouwkleed zal in elk geval grappige foto's opleveren :)
op je status staat 3/9, maar je trouwt dus op dezelfde dag als wij ! We dachten trouwens ook eerst aan de Cabane omdat we daar op 2 min te voet staan van bij ons. Wij kunnen ten laatste 12h15 trouwen en we hebben dat ongelooflijk goed getimed en hebben dat uur vastgekregen. Je kan natuurlijk ook gewoon met de suite in de Cabane gaan zitten vanaf de middag en gewoon chillen : zo'n leuke lounge sfeer en dat zwembad voor de kids en zo. Wij doen dat met onze familie en getuigen ook : we zitten vanaf de middag op de locatie en iedereen houdt zich na de lunch bezig met wat hij wil : wandelen in het park, boekje lezen, koffietje drinken op het terras.