Nu Online
Momenteel zijn er 416 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Een leuke dagactiviteit voor de familie?

30-4-2011 17:26:56
Hi!

Wij trouwen op 3 september en vieren ons feest in Club Cabane in Antwerpen (aan de Schelde). We trouwen echter niet voor de kerk en ons feest begint pas om 8 uur (voor iedereen, we doen geen receptie, maar gewoon een feest met alle gasten samen). Met andere woorden; we hebben overdag nog wel wat tijd over. Rond 6 uur zullen we eten met de suite, maar ik ben nog op zoek naar een dagactiviteit voor daarvoor. Trouwen kan bij ons namelijk ten laatste om 14 uur en het is gewoon op volgorde, dus de kans is groot dat we rond een uur of 12 trouwen. Dt betekent dat we nog ongeveer 6 uur hebben tussen de trouw in het gemeentehuis en het eten met de suite.

Heeft iemand een leuk idee voor een activiteit die we samen kunnen doen? Er lopen 6 kindjes mee in de suite, dus niet alles is haalbaar... Zelf hadden we al gedacht aan een tocht met een zeilboot, maar als het dan slecht weer is valt dat wel letterlijk en figuurlijk in het water... :)

Alvast bedankt!
Sarah

Sarah
3-9-2011
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1255

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik30-4-2011 17:37:48

Dat hoeft niet specifiek een zeilboot te zijn, hé! Kan ook een andere boot zijn, waar je bij slecht weer binnen kan zitten. Kan keileuke beelden opleveren voor foto's!

Lies
18-8-2012
 Meld misbruik30-4-2011 17:38:24

Ik weet niet of dit is wat je zoekt en of het in jullie thema past, maar bij Kinepolis/Metropolis kan je tegenwoordig ook evenementen organiseren. Je kan bijvoorbeeld een film aanbieden aan je gasten. Je kan deze dan ook helemaal zelf kiezen en de omkadering schijnt wel in orde te zijn... http://www.kinepolisbusiness.com/nl/products/events/
Misschien vinden jullie dat iets.

Succes met de zoektocht alvast!

Ellen
17-9-2011
 Meld misbruik30-4-2011 18:49:19

De Flandria mss ? Dan kan je ook binnen zitten in geval van slecht weer...Mss tot in Lillo varen en daar een klein 'receptie-picknickje' doen of gwn een glaasje drinken?

evelien
11-5-2011
 Meld misbruik1-5-2011 10:34:28

Uitstapje naar de zoo en daar ineens mooie foto's maken?

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik1-5-2011 16:41:30

Kinepolis zou ik nu niet meteen doen... Is niet echt een groepsactiviteit, hé?

Brenda
10-9-2011
 Meld misbruik2-5-2011 0:43:10

- zeilen zou ik los van de wind en eventueel zeeziek worden van kids sowieso niet doen. Vanuit A'pen is er geen enkele haven waar je binnen en buiten kan op uren die je zelf wil (alles hangt op Linkeroever af van het getijde en op rechteroever van de Londenbrug)
- Op L.O is er een minigolf. Wandelafstand van je trouwlocatie. Plezant.
- De Flandria is idd een goede optie, er zitten interessante rondvaarten tussen richting de haven etc
- je kan ook picnicken en rustig samenzitten op het strand van st anneke of 1 van de vele groene parken.

waar trouwen jullie ? Antwerpen ??? Want daar mag je toch maar tot 12h15 trouwen ?

Sarah
3-9-2011
 Meld misbruik2-5-2011 9:39:49

Tnx voor de ideetjes!
We trouwen in Hoboken, en daar mag je gelukkig tot 14uur trouwen.
Maar blijkbaar is 10 september een super populaire datum, dus ik denk niet dat we aan 14uur zullen geraken (want ik kan ook niet eeuwig wachten met ons uur vast te leggen aangezien dat ook op de uitnodigingen moet komen).
Minigolf in men trouwkleed zal in elk geval grappige foto's opleveren :)

Brenda
10-9-2011
 Meld misbruik2-5-2011 10:13:01

op je status staat 3/9, maar je trouwt dus op dezelfde dag als wij !
We dachten trouwens ook eerst aan de Cabane omdat we daar op 2 min te voet staan van bij ons.
Wij kunnen ten laatste 12h15 trouwen en we hebben dat ongelooflijk goed getimed en hebben dat uur vastgekregen.

Je kan natuurlijk ook gewoon met de suite in de Cabane gaan zitten vanaf de middag en gewoon chillen : zo'n leuke lounge sfeer en dat zwembad voor de kids en zo.

Wij doen dat met onze familie en getuigen ook : we zitten vanaf de middag op de locatie en iedereen houdt zich na de lunch bezig met wat hij wil : wandelen in het park, boekje lezen, koffietje drinken op het terras.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...