Terug naar overzicht
Hoi Kelly, Spannend eh, als er steeds meer gedaan geraakt enzo... dit weekend is bij ons ook zo'n productief weekendje :-) Vandaag ben ik bij AVA materiaal gaan kopen om een enveloppendoos te maken (nog geen 10 € voor alles!) en hebben we besloten welk gastenboek dat we gaan kopen (we bestellen deze via internet, leek ons het mooiste dat we gezien hebben)...Morgen gaan we in Maastricht onze ringen gaan bestellen (koopzondag, dus winkels wijn open).. Succes nog met de voorbereidingen! Oh ja en wat de uitnodigingen betreft... bij ons juist hetzelfde.. ze hebben wel tijd tot 1 juli maar we zullen wel zien hoeveel er op het laatste moment gaan antwoorden.. pfff :-p
Bij ons konden ze tot vandaag reageren en amai, er moet nog een hele hoop iets laten weten hoor. Jammer want het komt over alsof het hen niet interesseert, terwijl dat gewoon nonchalantie zal zijn hé. hier nog 6 daagjes tot ons wettelijk huwelijk! Spannend. Vandaag het hele appartement opgeruimd. Een vogeltje heeft me ingefluisterd dat ik dadelijk vrijgezelle heb. Zit dus in vol ornaat klaar aan tafel (want oh wee, als ik me belachelijk moet gaan maken, doe ik dat wel degelijk in stijl :-). Ik ben nu meer voor de trouw voor de wet bezig, dat ik vergeet dat ik nog zoveel moet regelen voor die voor de kerk (bedankjes, menukaarten, tafelbenaming, versiering .... ai aia ai!!). Och ja. Stap voor stap komen we er wel. En ondertussen kijk ik vooral uit naar de trouw voor de wet, gevolgd door een weekje turkije!