Terug naar overzicht
Soepdieet. Google maar eens even. Maar, zoals je zelf al zegt, dat is een tijdelijk iets he ... Succes !
Ik doe ook geen crashdieet, maar ik heb veel last van kleine eetbuien en dan doe ik het volgende:6u 40g cornflakes met melk - 10u 1 appel - 12u 2 boterhammen met WW kaas of WW hesp en wortelen - 16u 1 potje magere yoghurt - 19u avondeten (gewoon, maar niet te veel opscheppen) Daarnaast veel water drinken, groene thee, beetje light dranken en zeker 2x per week gaan joggen...Waarom moet je perse snel afvallen? Je hebt precies toch nog een aantal weken voor uw huwelijk... Mijn pas is op 25 juni en er moeten ook nog wat kilootjes af...
je hebt idd nog tijd denk ik. Ik zou zeggen : sporten, overschakelen op volkoren producten ipv witte, en s avonds geen aardappelen, brood of pastas...3kg kan je op een normale maniert gemakkelijk kwijtgeraken. succes!
ik volg sinds 1 maand en 2 weken bodystyling en ben ondertussen 8 kg afgevallen. (en vele centimeters verloren) je gaat 2 keer per week naar de bodystyling om daar oefeningen te doen in een cabine + je let op wat je eet. (wordt ook besproken) wel oppassen met crashdieten, dat je daarna niet het dubbele bijkomt... (had ik altijd voor) veel succes met wat je ook kiest! groetjes An
Bodystyling is ook erg duur én tijdelijk...
Hey Ik ben bezig met een begeleid proteïnedieet gecombineerd met powerplate... Nadelen: DUUR!!! 1week = 100 euro, oppassen als je stopt voor jojo-effect... maja waar heb je dat niet? Voordelen: Makkelijk te vol te houden, sociale bende op de powerplate-sessies en veel, direct zichtbaar resultaat! succes
bodystyling heb ik reeds gedaan, na 2maand resultaat 150 gr vermagerd en qua omtrek bijgekomen omdat ik blijkbaar snel spieren kweek... om als arnold naar het altaar te gaan is geen optie ;) ik heb ook nog een andere dure compleet nutteloze afslankmethode gevolgd, met lymfendrainage, heeft ook niks niks uitgehaald. ik wil gewoon snel enkele, niet veel, kilootjes afvallen om me op de dag zelf beter in mijn jurk te voelen en me geen zorgen te moeten maken over ingetrokken buiken of 'bandjes' die ergens over hangen :)