Nu Online
Momenteel zijn er 482 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bedankingkaarten

1-5-2011 9:59:23
Hoi,
op 19februari getrouwd en het was een geweldige dag! We hebben net onze bedankingskaartjes laten afdrukken. Heeft er iemand suggesties voor de testjes op de achterkant? Gewoon "bedankt" is wat saai. Kent iemand een kort leuk gedichtje of spreuk misschien? Uiteraard wordt dit dan nog aangevuld met een persoonlijk woordje voor sommigen (zoals getuigen, zussen,...)
Alle tips zijn welkom
Bedankt!

Stéphanie

Stéphanie
19-2-2011
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 1070

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik1-5-2011 16:29:28

Bij ons waren dat prentbriefkaarten met op de voorkant enkele foto's en 'Bedankt' erop. Op de achterkant stond dan een neppe postzegelfoto van ons gedrukt en een neppe afstempeling met onze namen + trouwdatum.
Op elke kaart had ik iets persoonlijk geschreven, waarom de mensen bedankt waren. Bij sommigen was dat heel kort, bij anderen erg uitgebreid: voor de vrijgezellenavond, aanwezigheid schieting, aanwezigheid stadhuis, aanwezigheid kerk, aanwezigheid avondfeest, de dansvloer mee onveilig gemaakt, voor hun prachtige geschenk,... voor hun vriendschap!

Ok, véél werk, maar nu nog zie ik af en toe onze bedankingskaart bij vrienden en familie aan een prikbord hangen of op een kast staan (en dat na bijna 2 jaar!).

Sofie
6-8-2011
 Meld misbruik2-5-2011 21:39:59

dit heb ik wel al eens gezien en vond ik leuk 'bedankt voor het stootje tegen ons huwelijksbootje'
Maar deze bedanking is wel meer financieel getint dan emotioneel. Je bedankt eigenlijk letterlijk voor wat er al dan niet in de enveloppe zat. 't is dus te zien welke kant je uitgaat.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...