Nu Online
Momenteel zijn er 439 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog 5 dagen en 11 uren !!

1-5-2011 12:15:09
Hey hey,

Even wat stoom af laten, het begint te naderen !! We zijn begonnen met 500 en zoveel dagen, nu nog maar vijf dagen.
Er is veel voorbereidingswerk maar nu zie je dat alles waard is. Alles loopt op wieltjes (hopelijk blijft het zo). Straks valiezen maken voor op reis te gaan en dan nog wat kleine dingen.

Heb wel mijn kleed nog niet! Mag er maar vrijdag achter gaan, omdat ik maar liefst 12 kg ben vermagerd !!! Ze willen het risico niet nemen dat ik nog vermager dus vrijdag nog laatste maal passen !! Tegen zaterdag ga ik dan wel niet meer vermagerd zijn e :)

Allé alle bruidjes geniet er nog van, geen stress !! (heb ook wel al beetje positieve stress hoor !!) Hopelijk blijft het zo een weer en we gaan ervan genieten :)

Groetjes

Lien
7-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 999

vanessa
2-7-2011
 Meld misbruik1-5-2011 13:58:53

Geniet ervan!

mieke
7-7-2012
 Meld misbruik2-5-2011 11:22:37

Geniet van je laatste dagen en vooral van je grote dag!
Knap van je dat je zoveel bent afgevallen!
Ik trouw pas volgend jaar maar ben er nu ook al aan het werken om wat kilootjes kwijt te zijn.

Veel groetjes en alvast een dikke proficiat!!!!

P.S.: ik heb gehoord deze morgen dat het dit weekend zomerse temperaturen worden (24 à 25 °) dus dat zit alvast goed hé

Lien
7-5-2011
 Meld misbruik2-5-2011 14:30:10

Oh ja ben echt blij dat het mooi weer zal zijn !!! Mag ook niet te warm zijn maar zou leuk zijn dat onze receptie buiten kan doorgaan !! We zien wel, nog drie dagen werken en tis gedaan

groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...