Nu Online
Momenteel zijn er 310 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

mijn vrijgezellendag is voorbij...

1-5-2011 13:19:40
hoi medebruidjes....

ik wou jullie toch eventjes mijn verslagje van mijn vrijgezelledag meedelen... want hij was reuzeleuk...

om half 11 moest ik bij mijn zus zijn, en zo goed als iedereen was al daar..met allemaal turkoise t shirt aan met leuke tekst op...
kreeg dan een groot cadeau waar mijn kleren die ik die dag moest dragen inlag.. (roze pyjama met roze vleugels, kroontje en een toverstaf (deze staf mocht ik niet neerleggen of vergeten ofzo, anders moest ik een liedje zingen, wat dus een paar keer gebeurd is))
en dan kreeg ik nog een mand met allemaal dingen die ik doorheen de dag moest verkopen, en dat ging super goed, heb maar liefst bijna 400 euro bij elkaar verzameld.. heel super dus...

dan begon het, eerst hier smorgens op de markt moeten gaan en gaan verkopen,
dan moes ik bij de bakker ons middag eten verdienen door een liedje van k3 te zingen...
dan moesten we allemaal de auto in en gingen we op locatie, ik werd geblinddoekt zodat ik zeker niks zag...
aangekomen moest ik nog met die blinddoek stukje wandelen (wat echt ni simpel is) en dan mocht ik hem afdoen.. en we waren in Bokrijk, daar eerst een grote picknick gehouden in dat gras, was reuzegezellig,

zijn we naar de speeltuin gegaan, en moest ik opdrachtjes doen, uitdagingen eerder, telkens tegen 1 of 2 van de dames.. was superleuk ook
zijn we terug naar huis gegaan en terrasje gaan doen, en verder verkopen...
bij de goeie pizzaria gaan eten.. hmmm
normaal gezien kwam daarna iemand voor een upperdare party , maar die had die dag zelf nog afgebeld, ze had een accident en verschot in de rug met gevolg...
dus zijn we gewoon met de ganse bende midden int centrum op een grasplein gaan zitten en spelletjes gespeeld (zakdoek leggen, twister...) supergezellig dus, en zeker met de nodige drank erbij..
daarna nog wat cafeetjes gedaan, en zo geeindigd

als ik nog ns ooit zou trouwen, zou ik hem zeker opnieuw zo willen hebben, want het was super!!!!

rafa
6-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 909

Monica
30-6-2012
 Meld misbruik1-5-2011 14:51:25

Hey! Je lijkt me een heel leuk dagje te hebben gehad!
Khoop dat dit bij mij volgend jaar ook zo mag zijn!
Alvast veel plezier op je trouwdag!

rafa
6-5-2011
 Meld misbruik1-5-2011 20:58:10

dank u wel monica, en jaja hoor ik heb een heel leuk gezellig dagje gehad, echt super!!!

mieke
7-7-2012
 Meld misbruik2-5-2011 11:20:25

Amaai, klinkt echt een leuke dag! zul je zeker nog dikwijls aan terug denken:-)
Nu aftellen naar je grote dag en genieten van elke seconde hé!

groetjes en veel plezier

P.S.: ik heb deze morgen gehoord dat het stralend weer wordt dit weekend

rafa
6-5-2011
 Meld misbruik2-5-2011 15:16:10

ja idd mieke, zal er nog dikwijls aan terug denken

ik had meer zenuwen voor mijn vrijgezellendag dan voor de grote dag..
ik ben van nature heel nieuwsgierig, en nu wist ik niks, was niet zo goed voor mijne tikker dus, maar achteraf gezien was ik blij da ik van niks wist, heb gewoon alles op mij af laten komen

en idd de laatste dagen elke dag naar weerbericht gekeken, en het word stralend weer...

spannend spannend spannend allemaal

groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...