Terug naar overzicht
KEI mooi, echt waar! Daar gaan de gasten heel blij met zijn! Grtjs
echt supermooi gedaan!
Heel erg mooi gedaan Claudia! Proficiat! Groetjes
Wauw, super mooi! Wij denken er ook aan misschien om cupcakes mee te geven als bedanking, maar ik weet nog niet of ik ze zelf ga bakken. Dus ik ben wel benieuwd naar jouw ervaring. Is het moeilijk om dit te bakken en is het een grote investering? Groetjes.
Bedankt al aan iedereen!Wij hadden eerst iemand gecontacteerd en zij vroeg 2.50euro pp. Niet veel op zich, maar wij hebben ook pas een huis gekocht enzo, vandaar. Ik heb twee bakplaten voor cupcakes, papiertjes, ingrediënten (bloem, eieren, suiker, boter, ...) en dan suikerpasta (bij mij wit en paars) en dan wat je zelf wil hé! Die hartjes zijn gedaan met een vorm, de strikjes ook. Voor die met de pareltjes heb je zo'n tooltje nodig en pareltjes en dan voor de bloem heb je niets speciaals nodig. Ik heb zeker niet zoveel nodig als 2.5 euro pp, maar je steekt er natuurlijk wel veel tijd in! De mensen an de taartenfee doen ook dikwijls workshops van cupcakes.
Super mooi Claudia. Ze zien er heerlijk uit! Gaat zeker in de smaak vallen! groetjes
Heel mooi! Zeker die met de strikjes!
he echt mooi maar alleen die roosjes vind ik persoonlijk iets te hoog maar die met die pareltjes en die strikjes je zou er zo een van willen opeten!!
Wauw! Knap gedaan hoor! Hoeveel moet je er zo maken? Ik speelde ook met dit idee, maar dan zou ik er een 215 moeten bakken...Zie ik precies ni zo zitten ;)
Ze zien er uit om op te eten! Echt waar...
Net zoals je taart, gewoon prachtig. Dat is nu eens een ECHT bedankje. Echt iets waar je veel werk in gestopt hebt. Het is heel persoonlijk en (waarschijnlijk) ook heel erg lekker.
Héél mooi! Alleen vind ik die eerste paarse (met die pareltjes) er nogal plasticine-achtig en niet zo lekker uitzien. Al de rest zijn super! Chique!
hey, De strikjes en de hartjes cubcakes zijn echt heel mooi... super. Groetjes Ellen
Heel mooi, ik hou vooral van dat met het hartje :-) Gaat goed bij je bruidstaart passen ze ;-)
Bedankt allemaal! :)
vraagje: dat vormpje voor de hart, is dag de first impressions heart set van 4??? Heel mooi allemaal. Ik maak ook taarten e.d. als hobby, maar zag het niet zitten om dit allemaal zelf te maken. Chapeu dat je dit allemaal durft aan te pakken hoor!!!
Hey Claudia Wij hadden cupcakes gebakken en versiert om aan de kinderen te geven na de kerk en ik moet zeggen het was echt een succes. Het resultaat ziet er bij jullie ook mooi uit GroetjesAn
Woow echt knap werk ! Ik zou er erg blij mee zijn ;)
wauw claudia geweldig gewoon heel mooi!!
Ik ben ook helemaal fan van de cupcakes met het strikje... super!
Superleuk! Ik vind die met de strikjes en het hartje het leukste! Tof als je dat kan hoor ...
Héél mooi gedaan hoor! De hartjes, strikjes en roosjes zijn mijn favorieten! Ik maak ook regelmatig cupcakes en taarten en ik had er ook al over nagedacht om dit te doen voor mijn huwelijk maar mij kennende (een stresskonijn) ga ik dit toch maar niet doen denk ik. Hoeveel moet je er zo maken? Veel succes en groetjes
Hey allemaal, Bedankt voor je reacties! Ik moet er waarschijnlijk zo'n 150 maken dus nog wel te doen denk ik. Het zullen waarschijnlijk de strikjes, de hartjes en de roosjes worden. Die met de pareltjes vind ik zelf niet zo mooi. Maar de mama's en zussen komen helpen hoor! @Leontine: Dat is inderdaad die vorm ja :)