Terug naar overzicht
Hey Sandra, kan je deze vragen niet stellen aan je dj en feestzaal? Deze weten dat toch normaal he. Ik heb gewoon gevraagd of ze plaats wouden houden voor de bedankjes,gastenboek en enveloppendoos x
hei.. wij geven de cadeaus voor ouders en getuigen af tijdens de receptie (wij hebben dan eignelijk ook alleen maar een receptie voor de familie, dus dan is wel geschikte moment vinden wij zelf)die film die jullie maakten lijkt mij wel heel tof... wij voorzien 2 tafels, een tafel achter ons voor cadeautjes en onze enveloppenbus die we krijgen, en 1 tafel aan overkant met bedankjes en gastenboek op... anders worden de bedankjes mss aan kant geschoven voor cadeautjes of iets dergelijks, en staan ze mss nimeer mooi op hun plaats.. groetjes
Ik zou nog iets anders opteren. Kunnen jullie dat niet na het hoofdgerecht tonen dat filmpje, dus voor het dessertenbuffet. Dat vult zo een beetje de tijd op tussen de gerechten. En dan kan je inderdaad in de eerste speech algemeen de gasten bedanken en bij de tweede specifiek jullie ouders en jullie getuigen. Waar gastenboek en bedankjes zetten is wel een beetje moeilijk om te zeggen als we de zaal niet kennen, maar zeker zorgen dat dat goed zichtbaar is. Laatst waren wij het gastenboek echt bijna voorbij gelopen toen we de zaal uit gingen.
Hey Wij hebben de speech en de kadokes gegeven voor het eten. Dan was iedereen nog goed wakker. De gastenboek hebben we in de hal geplaatst, iedereen komt er voorbij die naar buiten ging, die naar de wc wilde gaan,... De bedankingen hebben we op elke plaats zelf gelegd. Dit hebben we ook vermeld in de speech en iedereen had het toch mooi meegenomen. Hopelijk kan dit je wat helpen. GroetjesLaura