Nu Online
Momenteel zijn er 649 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Super gelukkig!!!!

1-5-2011 21:06:15
Zaterdagnamiddag had mijn toekomstige een leuke verrassing voor mij. We hadden vroeger al eens onze kledij besproken en ik wist al een beetje op voorhand dat mijn vriend geen klassiek kostuum zou dragen op onze trouwdag want dat is gewoon zijn stijl niet, draag nooit een kostuum, ik heb hem zelfs in de 8 jaar dat we samen zijn ook nog nooit met een das gezien. Groot was mijn verbazing toen hij zaterdag zelf aankondigde dat we naar Hasselt zouden gaan om kleren te gaan kiezen voor de trouw, ik dacht dat we gewoon bij esprit of mexx zouden gaan MAAR hij stapte met mij naar STIJN HELSEN, wie had dat kunnen denken. Hij heeft een kostuum met das en een graaf paar schoenen, ik kon het bijna niet geloven. Hij zag er zo knap uit. Ik kan al niet wachten tot onze trouwdag onze vrienden/familie gaan hun ogen niet geloven als ze hem zo zullen zien.

tania
1-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1119

monica
26-8-2011
 Meld misbruik1-5-2011 22:59:34

FIJN zo zie je maar de wondereen zijn de wereld niet uit.

mieke
7-7-2012
 Meld misbruik2-5-2011 10:32:40

haha, heel leuk.
Een pak en das zijn toch altijd iets speciaals hé.
Leuk voor jou!

frida
6-2-2010
 Meld misbruik2-5-2011 14:55:04

je ziet geluk zit soms in kleine dingen...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info