Terug naar overzicht
wauw tof om dit te lezen! hele dikke proficiat , kan heus nietmeer wachte op onze dag nog 102 dagen op de teller pfff
Hey Super dat jullie zo een fijne dag gehad hebben. Geniet nog maar na met jullie twee. Ook fijn om te lezen dat jullie zo tevreden waren van de feestzaal,wij hebben die namelijk ook gekozen. Nog een heel mooi leven samen
waauw super, veel succes samen!!
Van harte proficiat en fijn te horen dat alles nr wens is verlopen. Ik zou zeggen geniet nog maar fijn na en zeker genieten van jullie 2 tjes. Nu geduldig afwachten op jullie mooie foto's :-)
Hoi, Wat leuk dat alles goed is verlopen en dat jullie een fantastische dag beleefd hebben!Nog veel succes samen! (oh ja, foto's zijn altijd leuk ;-) om alvast een beetje te dromen hihi) Groetjes,Filipa
Hey Evi, Klinkt als een fantastische mooie dag zeg:-) Hopelijk heb je van de eerste tot de laatste seconde genoten. Een hele dikke proficiat alvast en geniet van jullie honeymoon:-)
Een superdikke proficiat! Zo te lezen was het inderdaad een prachtdag! Amaai, nu begint het bij mij toch ook meer en meer te kriebelen!
heel veel geluk samen...
Proficiat, blij dat jullie ervan genoten hebben. Wij zijn trouwens de zaterdagvoormiddag nog bij Caipirinha geweest om de laatste zaken te bespreken. Toeval wil dat ik jullie bedankjes heb zien staan, zag er allemaal heel mooi uit. Dikke proficiat!
Geniet van de wittebroodsweken! Enne... Een fotootje mag altijd! ;-)