Nu Online
Momenteel zijn er 286 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Perles d'Amour

1-5-2011 21:52:33
Hallo!

Zijn er mensen die trouwringen hebben gekocht bij Perles d'Amour? Rond welke prijs zaten jullie als ik dit mag weten (en in welk materiaal dan)? Zijn jullie tevreden?

Ik weet het, het zijn veel vraagjes maar het begint te kriebelen om de zoektocht naar ringen te starten.

Groetjes

Evy
8-10-2011
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 673

ine
3-9-2011
 Meld misbruik2-5-2011 10:06:45

Ik volg even mee, wij hebben daar binnen 2 weken een afspraak om ringen te kiezen.
Naar het schijnt wel enorm veel keuze (van klassiek tot modern tot structuur!)
Geen idee van de prijzen.

Leni
7-5-2011
 Meld misbruik2-5-2011 10:47:05

Wij hebben de onze daar gekocht.. Echt enorm veel keuze! Op voorhand vraagt hij wat jullie budget is en daar houdt hij zich ook aan.. Prijzen vallen goed mee, al blijft het een grote hap uit je budget :-) Maar een ring heb je voor het leven en moet goed aanvoelen. Als je je e-mailadres geeft, wil ik wel eens een foto doorsturen van de onze en de prijs.. Hij heeft niet zo graag dat dit allemaal op fora verschijnt (heeft hij ons laten weten)

Groetjes!

Jessica
26-5-2012
 Meld misbruik2-5-2011 10:49:22

Hallo dames,

Wij waren ook van plan onze ringen te kopen. Leni kan je de info even doorsturen naar mijn e-mail aub, ik ben zeer benieuwd naar je keuze en ook de prijs,

Groetjes
Jessica

Evy
8-10-2011
 Meld misbruik2-5-2011 18:53:32

@ Leni: evymoors@hotmail.com Merci!

Jessica
26-5-2012
 Meld misbruik2-5-2011 20:27:31

oja vergeten mijn e-mail: jessicavp5@hotmail.com

Alvast bedankt!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...