Nu Online
Momenteel zijn er 589 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Verslag geslaagde vrijgezellendag!

1-5-2011 23:55:02
Gisteren was het dan zo ver, mijn vrijgezellendag! ..

Om 12u kwam mijn getuige mij oppikken thuis. Ik stond net op tijd klaar met alle spullen die ik moest bij hebben:
- 20 versierde cupcakes waarop geschreven staat "ik ga trouwen"
- Een goed humeur
- Reserveschoenen
- Bikini
- Duikbril
- Schaar en plakband
- Doorschijnend plastiek zakje

Het eerste wat ik kreeg was nog een extra attribuut: een lint met de tekst "Ik ga trouwen! Kus me!". En toen vertrokken we :) De eerste bestemming werd Lier.

Daar kreeg ik nog een grappig diadeempje op men hoofd en kreeg ik ook een eerste envelop: een beetje uitleg over de "Miss Wim" verkiezing en alvast 4 opdrachtjes voor gedurende heel de dag: 3 drankjes die beginnen met de letters van Wim zijn naam, 3 dingen eten die beginnen met de letters van Wim zijn naam en 3 mannen zoeken waarvan de naam begint met een W, I en M. Dan moest ik ook nog eens 10 voorwerpen verzamelen die beginnen met de letters van Wim zijn naam.

En dan begon de dag met een gezellige creatieve workshop! Bij Atelier Steengoed in Lier gingen we een zelf een zilveren juweeltje maken met zilverklei. Heel leuk om te doen en iedereen ging naar huis met een mooie hanger!

Op weg naar de auto at ik alvast even een Wafel en een Ijsje :) Daarna ging het richting Antwerpen. Het zakje met spulletjes die ik moest meebrengen bleef gewoon in de koffer staan. Moet dat nu niet mee?! Ah nee, dat was gewoon om u op het verkeerde spoor te zetten, haha.

Aan de kathedraal aangekomen kreeg ik al snel een volgende envelop.
De opdracht: verkoop je 20 cupcakes en gooi je charme in de strijd om zo veel mogelijk geld in te zamelen. De opbrengst zal gebruikt worden om straks iets te gaan drinken, doe dus je best :)
De opbrengst? 55 euro! Met dank aan mijn team en 1 goede verkoopster in het bijzonder! :)

Nog een envelop.
De opdracht: je beschikt over 5 hondenkoekjes. Zoek 5 honden uit, geef hen een snoepje en ga er mee op de foto.
Allemaal goed en wel maar waar zijn al die honden?! :) Uiteindelijk hebben we ze gevonden hoor!

En nog een envelop!
De opdracht: verzamel 5 sms stemmen van verschillende mannen. Je stelt je kort aan hen voor en je legt uit dat je deelneemt aan de "Miss Wim" wedstrijd. Vraag hen of ze jouw mooiste lichaamsdeel willen smsen naar jouw gsmnummer. Laat de 5 smsen zien aan de jury van "Miss Wim".
Deze ging best wel vlot :) Er kwamen verrassende smsjes binnen.

En weer eentje! Hoeveel nog? Ah, dit is de laatste :)
De opdracht: "Cha cha cha, rumba, salsa, swing, samba, mambo .. Een Miss laat haar heupjes zwieren! Leer aan 5 mannen de basispasjes van een dans die je hebt geleerd.
Oké, iets nieuw aanleren is veel gezegd maar 'k heb toch met 5 mannen een mini dansje gedaan.

Net op tijd klaar met de opdrachten om te gaan eten! Super lekker gegeten in 't Fondueke. Tijdens het eten werden er vragen gesteld die Wim had moeten beantwoorden. Of ik hem goed genoeg ken om dezelfde antwoorden te geven? Hm, bij veel wel maar sommige antwoorden waren toch verrassend!

En dan was het tijd voor het oordeel! De hoofdprijs of niet? Wim zoekt een vrouw die culinaire capaciteiten heeft, er goed uit ziet, gevoel voor ritme heeft en een echte dierenvriend is. Dat was dan met deze opdrachten mooi bewezen! Ik werd geblinddoekt en naar de hoofdprijs geleidt. Er ging toen al een klein lichtje branden en ja ja, ik had gelijk. De geweldigste prijs ooit stond mij daar op te wachten aan de kathedraal: mijn schatje! :)

Met zijn allen gingen we nog iets drinken bij De Muze en trokken daarna naar De vuile was. Daar werd het al snel gezellig samen met de andere vrijgezellen groepen. Er werd gedronken, gefeest, geroepen en gelachen tot we rond 3u écht helemaal uitgeteld besloten ons bedje op te zoeken.

Het was een heel geslaagde dag om nooit te vergeten! Ze hadden dat echt super goed in elkaar gestoken! :)

Kim
21-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1503

karine
23-7-2011
 Meld misbruik2-5-2011 0:04:57

wow, dat was inderdaad een super geslaagde vrijgezellendag, hopelijk krijg ik er binnen enkele weken ook zo ééntje!!!

lilacx
17-9-2011
 Meld misbruik2-5-2011 7:48:21

Echt een leuke dag. Ik vind het vooral origineel dat je na al je geslaagde opdrachten, jou hoofdprijs in ontvangst mocht nemen.

Ineke
18-6-2011
 Meld misbruik2-5-2011 8:48:58

amai, zo'n vrijgezellen zou ik ook wel willen. Echt leuke opdrachten.
Mijn vrijgezellen is op 21 mei, net mijn verjaardag...

monica
26-8-2011
 Meld misbruik2-5-2011 9:59:45

Wat een leuke vrijgezellen en ja vooral jouw hoofdprijs in ontvangst nemen...

mieke
7-7-2012
 Meld misbruik2-5-2011 10:27:59

Waauw klinkt echt als een super dag!
Deze vind ik echt wel en ze hebben er precies wel wat tijd en moeite ingestoken hé.
Leuk dat je je prins in ontvangst mocht nemen.

Dit zal ook een dag geweest zijn om nooit meer te vergeten:-)

En nu, nu maar aftellen naar je grote dag hé Kim.

groetjes

Kelly
4-6-2011
 Meld misbruik2-5-2011 13:28:10

o wat een leuke dag seg! Die hebben dat echt wel goed in elkaar gestoken!

Ik ben eens curieus voor mijnen vrijgezellen een zaterdag! Krijg al zenuwen! :-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info