Nu Online
Momenteel zijn er 235 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

pfff berichtje

2-5-2011 8:10:06
Hey medetrouwers,

dit weekend was ik zo blij. Tafelschikking af, lijst met genodigden af voor zaal, tafelkaartjes en naamkaartjes af, ... Eigenlijk alles voor de trouw af en op orde. Maar niet veel later was heel het happy gevoel verdwenen als sneeuw voor de zon. We hebben immers dit weekend nog mailtjes/telefoontjes gekregen met het feit dat er mensen nog veranderd zijn van gedacht (mensen die toch komen terwijl dat niet het geval was en mensen die toch niet komen terwijl dat wel het geval was). Ondertussen is onze deadline voor bevestigen al lang verstreken dus ja alles was al in orde gezet... Gevolg van veranderen is dat alle papieren opnieuw mogen aangepast worden en onze o zo mooie tafelschikking (al zeg ik het zelf) ligt volledig in de knoei. We hadden mooi gematcht dat alles mooi uitkomt, aan de tafel met al max aantal mensen gaan er dan natuurlijk net bij en aan onze kleinste tafel die eigenlijk al niet zoveel mensen bevat gaan er dan natuurlijk mensen weg, waardoor die tafel eigenlijk te weinig mensen bevat. Veel anders dan vriendelijk luisteren en begrip tonen naar mensen kan je niet echt doen. Maar ergens vanbinnen ben je toch niet zo blij en denk je aan al dat werk en al die tijd die je er al hebt ingestoken en dat je voor een stuk opnieuw kan doen... Hopelijk zijn er niet al te veel mensen die dit gevoel herkennen...

Sorry ik moest eventjes mijn hartje luchten...

Kirsten
13-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 818

Filipa
23-7-2011
 Meld misbruik2-5-2011 8:16:43

Hoi Kirsten,

Ik vind dat zo erg voor jullie! Het lijkt mij helemaal niet leuk om al je werk, waar je zoveel tijd hebt ingestoken, te zien wegsmelten als sneeuw voor de zon he...

Hebben er misschien ongeveer evenveel mensen afgebeld als er hebben toegezegd? Kan je degenen die nu wél komen misschien aan dezelfde plaatsen zetten als degenen die niet meer komen, of gaat dit niet omdat het heel verschillende groepen zijn?

Kop op! Jullie gaan het kunnen! Laat je niet ontmoedigen, hoe jammer het ook is van al dat werk en moeite...
Je krijgt van mij alvast een steunende knuffel!

Groetjes,
Filipa

Aurelie
13-5-2011
 Meld misbruik2-5-2011 8:57:42

Hi meid,

Wij hebben dat ook zo'n week geleden gehad. 7 mensen die plots afvallen zodat we plots met een té kleine tafel zaten... alles herorganiseren. Nu komt er nog bij dat mijn neven "eventueel misschien wel" toch vanaf de receptie aanwezig zouden zijn ipv vanaf avondfeest (ze waren voor beiden uitgenodigd)... Ik denk dat de mensen niet begrijpen dat zomaar plots van gedachte veranderen voor ons meer ellende meebrengt dan wat anders! Ik hoor het hun al zeggen: dat is toch geen drama, de receptie... Nee op zich niet maar we voorzien wel warme en koude hapjes en ik wil niet dat iemand te kort komt ... Dus de juiste aantallen moeten doorgegeven worden aan de feestzaal enz....

Succes! Bij ons is het uiteindelijk ook gelukt, dus t'komt zeker goed

monica
26-8-2011
 Meld misbruik2-5-2011 9:54:53

Amai dit is zeker niet leuk, vooral als je er zoveel werk in gestopt hebt. Maar dat beseffen de mensen niet tot ze het zelf meemaken.
Ik zou zeggen doe voor de laatste x nog eens een herschikking van de plaatsen.
Succes gewenst en kop op.

Penny
20-7-2011
 Meld misbruik2-5-2011 13:21:01

Ken het gevoel en het is rot!
Mensen hebben precies geen idee van hoeveel tijd je erin steekt om je tafelplanning op orde te krijgen.
Als je dan het idee hebt voor de tafelplaning en dan uitgewerkt is en dan alles veranderd snap ik heel goed dat je 'beetje' slecht gezind bent :-)

Heb hier 2 weken geleden zo ook gezeten en zelfs de moed niet meer gehad om er nog over na te denken en er terug aan te beginnen...

Succes en het stemmetje bij mij zegt het loopt wel los...

Groetjes

Birgit
21-5-2011
 Meld misbruik2-5-2011 13:55:49

Dat is inderdaad heel vervelend, ik heb hetzelfde voor. Vorig weekend eindelijk de tafelindeling afgekregen, wat heel veel puzzelwerk was. De ouders van mijn vriend zijn gescheiden en we moeten beide families ook wat uiteen houden.

En dan deze week hebben er al 3 mensen laten weten van 'wij komen toch'. Dat er mensen wegvallen is minder erg, maar voor die dat er bijkomen moet je ineens plaatsen voorzien aan tafels die al volzaten enz. Op de uitnodiging hadden we duidelijk vermeld het voor 21 april te laten weten, maar je kan moeilijk zeggen dat het niet meer gaat... Volgend weekend opnieuw beginnen vrees ik

Sara
28-5-2011
 Meld misbruik2-5-2011 19:38:19

oh nee wij dan daar heel cru in, laat iemand bij ons wete wij komen toch, srr, alles is al doorgegeve aan de zaal. Het kan niet meer, je had het eerder moeten laten weten, we hebben er zelfs nog eens achter gevraagd.

Ja ik ben wel zo iemand, ok al heb ik die er graag bij, srr klaat niet met mij sollen, dan wete ze ook dat ze zo dingen in toekosmt niet meer moete doen (bv openbabydagen enzo, noem maar op....)

maar niet tegenstaande hoop ik natuurlijk voor jou dat jij alles toch zo krijgt zoals je zelf zou willen!

Heel veel succes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...