Nu Online
Momenteel zijn er 572 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Uitnodigingen!

2-5-2011 8:59:07
EINDELIJK! Het hoofdstuk uitnodigingen is afgesloten!!!

Vrijdagmiddag is mijn vriend de uitnodigingen gaan ophalen. Toen hij daar aankwam en zei dat hij met bancontact ging betalen werd hem duidelijk gemaakt dat ze dat niet doen en dat we dus cash moesten betalen ... dat is ons zogezegd gezegd geweest, maar bon... Toen mijn vriend terug kwam van de bank, en het bedrag betaalde, kreeg hij zelf geen bewijsje mee!
Wat een service...

Maar EUFORIE, de uitnodigingen zijn af! Ze zijn prachtig :)! Hebben alleen maar goeie reacties gekregen van de mensen waar we het zijn gaan afgeven (mijn mama - zus - neef - collega's), de rest wordt vandaag op de post gedaan!

Ik heb zaterdag de hele dag zitten schrijven aan die enveloppen! Heb nog niet gedaan, zit ongeveer aan de helft! Dus telkens als ik van mijn werk kom, schrijven en dan is alles tegen eind deze week weg (hoop ik)

Na dit begin ik terug aan ons misboekje, gaan we het kostuum van mijn vriend gaan ophalen, ga ik nog eens voor mijn haar, eerste pas, ....

Laten we hopen dat we vlug reacties krijgen op onze uitnodigingen -- mijn collega die het kaartje kreeg zei meteen: "schrijf mij er maar op"

Ladies

Liselotte
25-6-2011
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 998

Liselotte
25-6-2011
 Meld misbruik2-5-2011 9:00:02

laatste zin:
* Ladies, ik ben zo blij dat die uitnodigingen eindelijk uit de deur zijn! Er valt zoveel stress van me af!

Ineke
18-6-2011
 Meld misbruik2-5-2011 9:14:12

Hey Liselotte

Een last dat van je schouders valt, ik ben blij voor jullie dat ze de deur uit zijn!

Filipa
23-7-2011
 Meld misbruik2-5-2011 9:21:26

Hoi Liselotte,

Leuk dat de uitnodigingen mooi waren en dat ze eindelijk de deur uit zijn! Welke uitnodiging hadden jullie?

Groetjes,
Filipa

Liselotte
25-6-2011
 Meld misbruik2-5-2011 9:37:58

Hoi Filipa!

We hadden ze zelf ontworpen, heel simpel :)
Met een foto.

Als alles de deur uit is, dan trek ik er een foto van, dan kunnen jullie het ook eens zien :)

Dankje voor de steun dames!

Aurelie
13-5-2011
 Meld misbruik2-5-2011 9:42:30

Eindelijk ... Wat een grote kopzorg minder!

Nu beginnen bijhouden wie wel en niet komt

monica
26-8-2011
 Meld misbruik2-5-2011 9:46:42

Fijn te horen dat hoofdstuk uitnodigingen bij jullie afgesloten is en dat de genodigden ze mooi vinden.
Ik werk ook met een foto, dus ben eigenlijk wel benieuwd nr de jouwe? ;-)

Groetjes

mieke
7-7-2012
 Meld misbruik2-5-2011 10:22:57

Leuk dat je zo tevreden was.
Ben benieuwd naar het ontwerp en het resultaat ervan.
Wij zouden graag namelijk ook met een foto werken.

veel groetjes en hou je klaar voor de vele telefoontjes

Selena
18-6-2011
 Meld misbruik2-5-2011 10:23:05

Hey :)
Ik begrijp je euforie helemaal!!! Hier was het hetzelfde :) geniet er ma van! Velen zullen snel toezeggen anderen laten op zich wachten :)

greets

Lynn
25-6-2011
 Meld misbruik2-5-2011 17:37:45

Hey Liselotte,

Wij hebben ook het uitnodigingen hoofdstuk kunnen afsluiten, bijna (nog 19 die we nog in de bus moeten gaan steken)
Het is echt leuk als er zo'n leuke reacties zijn, en vooral als ze direct zeggen dat ze komen (vindt ik toch ...)

Wij hebben ze ook zelf ontworpen, wel niet met een foto...!
Na 100 eindelijk al aan 53 nog veel succes!!!

Groetjes
Lynn

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info