Terug naar overzicht
Hoi Charlotte, Ik heb nog 1 weekje extra voor we trouwen, maar ik weet niet of ik dit nu net leuk vind of niet. Jij zal ook wel dat dubbele gevoel hebben van 'Nu mag het komen' maar ook 'ik zal de weken die ons resten nog goed kunnen gebruiken'. Ik moet nog de volgende zaken doen: - Aanwezigen die niet hebben verwittigd (was tegen gisteren) bellen (enkel voor recpetie, avondgasten hebben allen bevestigd) - tafelplanning (maar is al grosso modo rond) - verpakken van de bedankingen voor avondfeest - Morgen laatste afspraak ceremoniemeester - Lingerie ophalen op woensdag - Laatste pas voor trouwkleed en kostuum op zaterdag - Laatste keer samenzitten met de feestzaal voor exact aantal gasten en tafelschikking - Laatste keer proefmake up (had het vorige week laten doen, maar was echt een teleurstelling) Ik heb het zo geregeld dat tegen 21 mei alles klaar is. dan kan ik nog een weekje uitrusten 's avonds... :-) Veel succes!
Hoi Julie, de zaken die jij hier vermeld moeten bij mij ook nog gebeuren hoor. Tafelschikking maken en gasten contacteren die ook nog niet bevestigd hebben (ook tegen gisteren), pas van trouwkleed (ik laat het maken door een naaister en die doet vlijtig verder),... Ik snap wat je bedoelt met dat dubbele gevoel. Ik heb ook wel zin om verlost te zijn van alle gastenperikelen en familieleden die problemen maken rond wie er wel en niet komt. Soms werpt dit toch een schaduw over het hele gebeuren. nog veel succes met de laatste voorbereidingen! btw: is jullie feest ook niet in salons Caipirinha?