Terug naar overzicht
Inderdaad supersite! Merciiii
Heel erg bedankt om dit met ons te delen! Thanks !!!
Bangelijke site hé! En niet alleen voor kapsels, ik vind dat er veel leuke dingen opstaan
Hey, Bedankt van de goeie tip!! Groetjes Ellen Hermans
ik heb deze site al eens bekeken, maar helaas allemaal voor lang haar Maar wel allemaal leuke andere dingen
Super, ik ga zeker eens kijken. Ik had graag extensions gehad met lange pijpekrullen, maar mijn moeder vindt dit echt not done, omdat ze vindt dat ik er moet uitzien zoals altijd. Ik vind dit net niet, het is één prinsessendag in mijn hele leven en ik wil er dan ook echt geweldig uitzien. Mijn moeder is wel beetje hypocriet, want ik draag bv nooit make-up, maar ze wil mij dan wel laten schminken... Is ook niet hoe ik anders ben he :)
Hey sofie, Ik heb al vaak extentions gezet. Het is mooi, maar je haren zullen erna veel dunner zijn... Ik ga werken met haarstukken (die je erin kan spelden!) Deze kan je houden en je merkt het verschil tussen extentions of haarspelden helemaal niet! En het beschadigt je haar niet en is niet zo duur :) Je hebt wel gelijk da je als een prinsesje mag uitzien :) Succes!