Nu Online
Momenteel zijn er 536 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tafelindeling

2-5-2011 15:47:01
Hoi,

ja hier gaan we weer...
Heb ondertussen al een poll op facebook gezet voor welke tafelindeling we moeten gaan :-))
* snoepjes
* toch onze huwelijksfilm affiches
* verschillende kleuren of verschillende bloemen
* of toch nog iets anders?

Ik heb er totaal geen zicht meer op en vooral geen zin meer om nog maar eens op forums te gaan zoeken naar ideeën.
Heb de laatste weken precies totaal niks anders gedaan dan naar ideeën zoeken...
Ben het wat beu en ben toch den eewige twijfelaar

Alvast bedankt voor jullie reacties, Penny!

Penny
20-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 1000

Ellen
17-9-2011
 Meld misbruik2-5-2011 15:53:38

Snoepjes lijkt mij wel leuk! En dan heb je ook wel een kleurrijk resultaat hé?
Kan je van die mooie potten zoeken waar je ze kan insteken, eventueel misschien met wat van die 'glazen' parels ofzo... En de potten kan je achteraf nog gebruiken en je snoepjes zullen wss ook wel opgeraken ;-)

A.
23-7-2011
 Meld misbruik2-5-2011 15:58:48

Met snoepjes, kleuren,... begin ik echt niet niet aan want heb daar gewoon geen zin in!! Wou eerst zelfs geen tafelschikking maken. Maar shoonmoeder vond dat niet kunnen. Dus nemen wij gewoon een tafelindeling waarop staat Collega's, Familie, Voetbal, Kennissen ouders, Buren Moet volgens mij duidelijk genoeg zijn en kunnen ze zelf beslissen bij welke mensen ze aan tafel gaan zitten!! Anders moet je daar ook nog rekening mee houden

Penny
20-7-2011
 Meld misbruik2-5-2011 16:10:31

Ja ik wil absoluut een tafelindeling omdat mijn ouders gescheiden zijn.
Wij zetten ze niet bij aan de eretafel maar als ze zelf hun tafel zouden kiezen zou het wel eens kunnen dat de 2 familie's dan aan tafels naast elkaar zitten en dat wil ik ten alle tijden vermijden.

Rebecca
26-5-2012
 Meld misbruik2-5-2011 16:33:03

het gevaar bij snoepjes bestaat dat de mensen hun buikje vol eten vóór de menu rond is. Ik zou gaan voor de films, heel origineel

jeslov
20-8-2011
 Meld misbruik2-5-2011 16:41:18

Huwelijksfilm vind ik heel original

succes met het kiezen, 't is niet altijd gemakelijke hé!

Groetjes
Jeslov

Sylvie
8-7-2011
 Meld misbruik2-5-2011 18:10:06

Ik was en blijf een fan van je filmposters!

Penny
20-7-2011
 Meld misbruik2-5-2011 19:07:21

@ sylvie : ok overtuigd :-))

goh het is zo moeilijk om te kiezen...
op facebook in de poll op de eerste plaats: bloemetjes in verschillende kleuren
maar ik denk dat dat een kitcherig bedoeling gaat worden zo al die kleuren door elkaar.

dus op zich weet ik wel wat ik wil tot de twijfel toeslaat

Nele
4-6-2011
 Meld misbruik2-5-2011 20:33:13

gewoon uw eerste idee doen...

jill
30-6-2012
 Meld misbruik2-5-2011 21:54:02

bloemetjes vindt ik wel tof hoor :)

Elke
9-7-2011
 Meld misbruik2-5-2011 22:10:18

Wij gaan voor de snoepjes... onze uitnodiging was een filmticket maar posters van films lijken mij niet echt ideaal om aan tafels te bevestigen...

Wij gaan voor snoepjes (specifiek enkele groene --> onze kleuren zijn groen en wit). Deze doen we in van die ouderwetse gelei-potten (0,5l) met volgende tekst:

Aangezien wij verlekkerd zijn op snoepjes…

maar vooral op elkaar,

bieden we jullie deze lekkernijen aan als liefdevol gebaar!
Het zijn maar kleine potjes in vergelijking met de grootte van de tafel dus een twee of drietal snoepjes kan geen kwaad denk ik.

Wanneer de mensen binnenkomen staat er een groot bord met 'wall of fame' of 'wall of sweets' (weet nog niet wat we gaan nemen). Daar hangen zakjes met het snoepje aan met de naamkaartjes van de gasten. Aan hun de uitdaging om de juiste tafel te zoeken!

Aan jou de keuze... veel succes ermee!

Fredie
26-6-2010
 Meld misbruik3-5-2011 17:10:24

Ik vond je idee van huwelijksfilms of liefdesfilms ook heel origineel. Je ziet al wel eens "films" als tafelindeling -omdat bruid & haar gom verwoede filmgangers zijn bvb- maar huwelijksfilms hebben we nog nooit gezien. Dus :"doen !", zou ik zeggen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...