Nu Online
Momenteel zijn er 265 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bedankjes... Oh zo moeilijk!!!

2-5-2011 15:50:16
Pfff... van die bedankjes krijg ik stilaan een punthoofd!!!

Eerst wilden we glazen flesjes met limoncello.. maar kwam toch redelijk duur uit.
Alternatief was Limoncello zelf maken maar het uitprobeersel was niet zo'n succes.

Vervolgens M&M's vond m'n vriend ook wel leuk.. (alles wat chocolade is vind hij leuk ) maarja, na lang denken zijn dit ook maar M&M's hé. Qua kosten viel dit eerlijk gezegd wel mee.

Heb het hier al eens eerder gevraagd... dus nu nog eens... wat geven jullie als bedankje?!?

Misschien dat we daar een leuk idee tussen vinden!
Oke, het is nog 81 dagen... maar toch, hou niet zo van laatste minuut timing

A.
23-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 16 | Gelezen: 1115

Filipa
23-7-2011
 Meld misbruik2-5-2011 15:54:20

Hoi A.,

Wij trouwen op dezelfde dag! ;-)
Wij geven voor de heren een mini flesje porto wijn met een etiketje met onze namen. Voor de dames hebben we gekozen voor een broche, wat ze achteraf nog kunnen gebruiken! De broches geven we in organza zakjes af.

Groetjes,
Filipa

Leontine
3-6-2011
 Meld misbruik2-5-2011 15:59:05

Voor het feest heb ik witte organza-zakjes bedrukt met zilveren hartjes en gevuld met zilveren amandelbonen (kleuren zijn wit en zilver) met een wit bedankkaartje met zilveren hartjes. Voor de dagmensen heb ik naast deze zakjes ook een doosje in de vorm van een witte stoel als naamkaartje met daarin zilveren chocoladehartjes. Tevens hebben ze een Wedding Wineglass Charm aan hun glas die ze mogen houden (oa trouwauto, ringen, boeket, hoge hoed e.d.). Voor de getuigen (tevens ouders) hebben we een wijnset in een houten kistje in de vorm van een wijnfles met daarop een gepersonaliseerd bedanketiket. We zitten er nog over te denken om voor de mensen die er (helaas) niet bij kunnen zijn toch een traditionele dank foto te versturen met de tekst: Dank u voor uw lieve wensen (dank voor uw aanwezigheid kan natuurlijk dan niet).

Anke
7-5-2011
 Meld misbruik2-5-2011 16:01:22

Wij hebben balpennen met onze namen en de huwelijksdatum op.
Iets waar iedereen iets mee kan doen.

Veel succes!

vanessa
2-7-2011
 Meld misbruik2-5-2011 16:09:59

Mint to be doosjes
op www.bedankjes.nl vind je een hele hoop bedankjes.
Op een week tijd werden de mijne heel netjes verpakt geleverd.

Filipa
23-7-2011
 Meld misbruik2-5-2011 16:29:21

Ik heb je even een privé berichtje gestuurd ;-)

cindy
17-9-2011
 Meld misbruik2-5-2011 16:29:39

wij hebben kleine flesjes cava, betalen ongeveer 2,80 euro per stuk bij de horeca-groothandel...

Charlotte
28-5-2011
 Meld misbruik2-5-2011 16:33:32

Hey A.

Aangezien wij een Belgish & Brits koppel zijn geven wij een doosje met Engelse thee & Belgische chocolade met de tekst "Please enjoy another great British / Belgian combination!" Het is een doe-het-zelf project... waardoor het persoonlijk wordt en een extra plus is dat we zo ook de prijs gedrukt hebben en het ziet er echt niet goedkoop uit ;-)

Natuurlijk kan je de tekst niet gebruiken (of je moest ook een brits-belgisch koppel zijn), maar ik heb al enkele hier gelezen "Bedankt en kom nog eens op de thee." of "Bedankt en geniet van deze lekkere pauze." "Bedankt en kom nog eens op visite." Je kan wel iets creatiefs vinden.

Begin je zoektocht op www.bedankjes.nl ... hier kan je goede ideeen opdoen en zij hebben een afdeling doe-het-zelf bedankjes.

Succes!
Charlotte & Simon

www.simonandcharlotte.com

Evelien
4-6-2011
 Meld misbruik2-5-2011 16:53:45

Ik heb samen met mijn schoonmoeder een ontwerp gemaakt van zakjes in organza en deze gaan we vullen met snoepjes en hartjes in de themakleur. Aan de zakjes maken we een kaartje met de naam van de genodigde vast zodat ze ineens fungeren als naamkaartjes voor de tafels.

eline
20-5-2011
 Meld misbruik2-5-2011 18:59:51

ze verkopen deze week limoncello in den aldi !
mss een goedkoper alternatief?

Kim
2-9-2011
 Meld misbruik2-5-2011 20:19:48

wij zullen een zakje met 3 lipsnoepen geven met eraan een kaartje met onze foto erop, met de tekst : We danken jullie met drie dikke zoenen! .

Vicky
2-7-2011
 Meld misbruik2-5-2011 20:21:30

Hey!

Wij hebben voor de vrouwen bolletjes (plastic kugels) met gekleurde mix van kleine M&M 's en voor de mannen glazen potjes (gekocht bij AVA) met advocaat. Deze gaan we zelf vullen. Indien je grote potten koopt, komt dit toch voordeliger uit dan limoncello. Is heel duur hé. Wel net gezien in het aldi-krantje dat ze vanaf zaterdag limoncello verkopen. Is nog duur (8,99 euro voor 70 cl) maar toch al goedkoper dan het origineel ;-).
Succes!

A.
23-7-2011
 Meld misbruik2-5-2011 20:54:02

Bedankt voor jullie reacties!!
Wat de Limoncello betreft.. moet ik eens zien in het krantje, eerst even uit het oud papier halen want kijk nooit in de reclame. Stom eigenlijk

jeannie
4-6-2011
 Meld misbruik2-5-2011 23:02:26

Hoi A,

Ik heb in de xenos (= in Nederland) koffiemokken ( senseo) besteld en doe daarin een merci chocolaatje. De tekst erbij is: mercie voor je aanwezigheid, mercie voor je attentie, mercie voor de gezelligheid en hopelijk tot binnenkort op de koffie...
Voor 1 euro gesteld. :)
Grtz Jeannie

blondina

Meld misbruik3-5-2011 1:17:18

Al eens gekeken voor drankbedankjes?
Onze dochter had heel leuke bedankjes, flesjes met loveshot met een eigen etiket.
www.drank-bedankjes.be

Filipa
23-7-2011
 Meld misbruik3-5-2011 8:19:06

Hier hebben ze ook leuke dingen:

http://www.trouw-bedankjes.nl/

Groetjes!

deborah
28-5-2011
 Meld misbruik3-5-2011 8:20:23

wij hebben kaarsjes met een foto van ons, onze naam en datum
kan je vinden bij sfeerboutique.be

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...