Nu Online
Momenteel zijn er 267 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Het is dan officieel: restaurant failliet!

2-5-2011 16:18:50
Het is dus officieel : het restaurant waar we gingen eten is failliet.

Dat moet je dan horen van de eigenaars van het pand, die het restaurant nu terug in een goede en LEGE staat aan het brengen zijn voor een eventuele volgende huurder van het restaurant. Maar ik ben al niet meer helemaal woedend: de eigenaars van het pand hebben ook al 2 maand niets gehoord van die toenmalige uitbaters van hun restaurant. Ook geen sms of mail gekregen en naar wat ik vermoed dus ook niet betaald geworden gedurende die periode!

Al bij al is het gelukkig wel al zo dat we toch al op zoek waren naar een nieuw restaurant. Nu maar hopen dat 9 juli nog niet volzet is...Het is ook maar 68 dagen meer te gaan, dus maar hopen dat we nu niet overal te horen krijgen dat we te laat zijn!

Marijke
9-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 669

Jessica

Meld misbruik2-5-2011 16:37:27

Te gek voor woorden! Je zou zeggen dat ze reservaties toch zeker zouden contacteren!

Veel succes!

Marijke
9-7-2011
 Meld misbruik2-5-2011 16:56:47

idd Jessica, dat dachten wij dus eigenlijk ook. Maar ja. Verder is alles wel in orde natuurlijk Tot zaterdag trouwens

jeff
27-8-2011
 Meld misbruik3-5-2011 20:03:37

Man man man, je acht het niet voor mogelijk!
En dat restaurant staat dan ook vermeld op je uitnodigingen?????

Hopelijk komt alles in orde voor u!

Marijke
9-7-2011
 Meld misbruik4-5-2011 13:42:08

Restaurant stond inderdaad op de uitnodigingen...Gelukkig gingen we enkel met de suite gaan eten en zal het op de dag zelf dus simpel worden "volg ons, en jah het is een ander restaurant".
Hopelijk vinden we nu gewoon nog een restaurant waar we terecht kunnen, het is maar 2 maand meer uiteindelijk, alles kan al vol zitten...Er zijn nog huwelijken op die dag...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...