Nu Online
Momenteel zijn er 224 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wie heeft er ook een Rembo Jurk???

22-4-2006 14:02:04
Hello mede bruidjes in spé! Wie heeft er nog allemaal voor een rembo jurk gekozen? Ik heb de 'Naquin' http://www.rembo.de/bestseller/naquin/naquin1/index.htm... . In het echt is hij wel duizend keer mooier en veel lichter van kleur, ook de rok is niet idem. Heb zaterdag mijn tweede pasbeurt gehad, maar was nogal problematisch! Mijn bustier komt steeds uit de jurk piepen. Nochthans laagste model al gekozen. Dan hebben ze het maar met duizende plakkers geprobeerd om alles op zijn plaats te houden. Moest ik daar even in de bruidswinkel staan shaken om te zien of als bleef zitten. Niet dus. Dan kwamen ze tot de conclusie dat het probleem kwam door een klein verschil tussen mijn schouders kwam en omdat mijn boezem nu ook niet is om over naar huis te schrijven, hihi. Maar met enkele aanpassingen aan het bovenstuk zou het normaal in orde moeten komen. Hopelijk.

Wat trouwschoenen betreft, vond ik wel niet simpel om er te vinden. Heb echt overal rond gekeken, maar de meeste hebben niet zo een hoge hak en ik zou die dag toch wel graag wat groter lijken. Maar heb dan toch een koopje kunnen doen in de bruidswinkel, leuke schoenen met een heel hoge hak voor maar 60 euro ( kreeg ze aan de helft van de prijs want waren laaste van een bepaalde collectie) Leve bruidshuis Ellen.

Ben benieuwd om te horen welke rembo's jullie gekozen hebben!

valerie
1-7-2006
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 518

Katrien
26-8-2009
 Meld misbruik22-4-2006 14:26:12

Heel mooie jurk hoor, Valerie! Maar ik kan niet anders dan het mooi vinden, want ik heb ook een rembo gekozen, de neige.

Ik hoop dat het met deze links lukt.

http://album.aufeminin.com/album/see_61040_195/robes-re...

http://album.aufeminin.com/album/see_61040_197/robes-re...

Op 13 mei mag ik voor de 2e pasbeurt gaan.

groetjes
Katrien
30/9/2006

marijke
20-5-2006
 Meld misbruik22-4-2006 20:44:11

Ik heb ook eentje van rembo, maar kan niet zeggen welke, want er zijn mensen die ik ken die ook op deze site komen kijken en eigenlijk is de jurk een beetje geheim.

5 mei 2de pasbeurt.

Jullie jurken zijn echt wel prachtig.

Groetjes

Marijke

sarah
15-7-2006
 Meld misbruik23-4-2006 10:51:18

ik heb de florale,dat is die met een sleepje en open rug vanachter.Ik ben vorige week mijn eerste pas gaan doen.ik kan geen bh dragen omdat de rug te laag is dus moeten ze het bovenstuk bijna zoals een corset innemen!!nu gelukkig ben ik niet zwaar van borst!.met de zoom hebben ze ook nogal problemen omdat die er altijd uit komt piepen beneden.13 mei is mn tweede pas!!veel succes nog iedereen!!!
Sarah
15/07/06

Saar
25-8-2006
 Meld misbruik24-4-2006 11:19:36

Hallo!

ook mijn jurk is van rembo! Ik heb hem ook gekocht bij Bruidshuis Ellen. Ik weet de naam niet en vind hem ook nergens terug op het net... Vind ik wel erg jammer, maar hij is wel prachtig!!! En speciaal want het heeft geen sleep maar wel een split achteraan... Als iemand weet over welke jurk het gaat en waar ik een foto kan vinden op het net, laat me zeker iets weten hé! En ook mijn schoenen heb ik daar gekozen, ze zijn van sofie sposa, een niet te hoge hak (want mijn vriend is niet veel groter als ik) en dat vind ik ook makkelijker om op te lopen. Ze kostten 165 euro maar zijn ook oververfbaar dus dat is wel ok.
Ik ga op 17 juni voor een eerste (tweede) pasbeurt want de eerste keer had ik nog geen lingerie en konden ze dus enkel maar de lengte van mijn kleed aanpassen maar nog niet de omtrek van mijn borst... :-)

Vele groetjes, en nog veel succes allemaal!

Saar
(25/08/06)

Sylvie
11-3-2006
 Meld misbruik24-4-2006 13:02:30

Hallo,

Ik had ook een kleedje van Rembo, de Nofee. Maar 't was moeilijk kiezen, want 'k vind bijna alles van Rembo mooi :-)
Iedereen vond ook dat ik er prachtig uitzag en 'k moet zeggen als ik mezelf op de foto's zie, dat ze gelijk hebben! :-)
Eens stoefen op jezelf mag ook wel eens hé, zeker in zo'n mooi kleed dat je jammer genoeg maar één dag kan aandoen...
Nu ligt m'n kleed bij m'n ouders op m'n bed en elke keer als ik daar ben, ga ik er eens naar kijken :-)
'k Heb het nog niet laten kuisen, omdat ik wat schrik heb dat er iets mee gebeurd... Tijdens de dag zelf ben ik wel wat blaadjes van de rok kwijtgeraakt en tijdens 't dansen zijn m'n twee schouderbandjes doorgescheurd. Die waren gelukkig niet nodig om de bustier aan te houden, dus ik heb ze er maar gewoon laten afknippen :-)

Veel succes met jullie Rembo, jullie zijn er al zeker van dat jullie gaan schitteren!

Groetjes,

Sylvie
Sinds 11 maart zeer gelukkig getrouwd!

tinni
20-7-2007
 Meld misbruik8-1-2007 20:24:29

Hoi,

Ik heb ook een Naquin!

De rok is bij mij met tule rond. Doe jij er een bustier onder?? Ik dacht gewoon zonder BH of dergelijke te gaan, alles zit er mooi in, zoals een corset eigenlijk (de rug is zo laag om iets onder te doen dat je niet zal zien..vrees ik).

Ben je al getrouwd intussen? Laat je AUB eens een foto zien? Mailen kan naar 20juli2007@gmail.com

PS. wat had je bruidegom aan? welke stijl/kleur maatpak past er bij een naquin vraag ik me af...

DANKJE!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...