Terug naar overzicht
Voor ons is dat niet nodig, maar ik vind dat wel super lief van jou om zoiets voor te stellen!!! Er zijn toch goeie zielen hé ;-)
thx Ellen :-) Ja ik doe dit graag en heb ondervonden hoe moeilijk het is om iemand te vinden dus dacht ik we zetten het erop, het kan geen kwaad hé :-)
jammer genoeg ben ik nog op zoek maar ben van stabroek
He hallo, Ja, ik ben nog op zoek naar tappers en naar mensen om de drank rond te dragen (kelners), en om de lege glazen rond te halen. Heb al gezocht op het internet, maar hier is niets rond te vinden. Heb dus geen idee hoe ik dit moet gaan doen, en wij trouwen al op 8-07-2011. Dus alle ideetjes zijn welkom... Alvast bedankt!!!!!!
beste,ben je op zoek naar 2 tappers ben je bij mij en mijn neef op het goede adres.wij zijn gewend om te werken op feesten vermis we samen in een café werken.niet alleen zorgen we er voor dat de mensen snel bedient worden ook zorgen we voor sfeer door een praatje te maken met de gasten.mvg Arno EN michael.poelsa-@hotmail.com
Arno,de berichtjes hier zijn van vorig jaar. We zijn ondertussen bijna een jaar getrouwd.
als je ooit nog eens moest trouwen wat ik niet hoop voor jou, weet je mij te vinden.ps: als je iemand moest kennen die iemand nodig heeft laat iets weten.mvg Arno