Terug naar overzicht
Ik weet niet mee welk merk de mijne waren; maar ik heb ze in de veritas gekocht en ze hielden perfect! Er is een de rand een rubberen strookje waardoor ze lijken te kleven aan je benen...Succes Tine
Ik heb zelfophoudende kousen in de hema gekocht, en geen enkel probleem mee gehad. Zoals reeds gezegd: er zit een rubberen strookje aan waardoor ze aan je benen "kleven". Je kan deze kousen zelfs meerdere keren gebruiken. Als het strookje niet meer zo goed kleeft, moet je het eventjes nat maken (zodat alle huidschilfers, ... eraf gaan) en dan kan je ze weer perfect gebruiken!
Halloik heb de mijne ook in de hema gekocht en deze blijven heel goed zitten.Groetjes Lindy
Ik heb vandaag ook zelfophoudende kousen gekocht in de veritas. Ik ga ze op voorhand eens even uitproberen.Katrien10 juni 2006
dag ann, als je de beste wil hebben, dan moet je Woolford-kousen hebben. Ze zijn duur, maar ook echt heel mooi en stijlvol. Ik maak me geen enkele zorg dat ze zullen blijven zitten (hangen/kleven). Veel succes !
Hey,ik draag vaak van die zelfophoudende en heb er al van verschillende merken gehad. Nog nooit problemen mee gehad, dus ik denk dat ze tegewoordig allemaal wel goed zijn.Toch eens uitproberen misschien.Groetjes,Lieve
Dag Ann,ik heb zelfophoudende kousen gekocht van Dim (bij Carrefour bv.) Ze houden perfect op en ze bestaan in verschillende tinten.GroetjesELKE12-08-2006
Met die van DIM heb ik al problemen gehad, ik had steeds het gevoel dat ze afzakten en dus ging ik ze altijd 'stiekem' optrekken, maar diezelfde avond nog heb ik ze daardoor stuk getrokken (de naad tussen de zelfklevende band en de kous zelf scheurde).Die van Wolford zijn absoluut de beste!Succes,Fieke 7/07/2007