Nu Online
Momenteel zijn er 269 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bedankjes

2-5-2011 20:29:39
Hoi iedereen,

Misschien een heel domme vraag, maar ik ga ze toch maar stellen...
In mijn enthousiasme ben ik 14 dagen geleden begonnen met de bedankjes voor de kinderen en voor het avondfeest samen te stellen. Voor de kinderen vullen we zakjes met M&M's en voor de volwassen vrouwen plastic kugels met M&M's. Deze haalden we bij AVA (M&M's in 3 verschillende kleuren).
Nu vraag ik mij af of die M&M's nog wel 'krokant' zullen zijn op 2 juli.
Iemand ervaringen mee?
Tja, kan ze nu natuurlijk niet meer allemaal in de doos steken en dan nog eens opnieuw maken ;-).
Groetjes

Vicky
2-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 564

Mieke
30-4-2011
 Meld misbruik2-5-2011 20:48:44

Ik had ze eind januari en begin februari ze beginnen maken. Bij ons zaten ze in een plastieken bolletje (als dat het gene is wat je bedoeld met kugels) ook van de AVA.
En ze zijn nog krokant :) die bolletjes zijn luchtdicht. Die zakjes kan ik dus niet van meespreken, maar dat zal wel!!
We hebben ze bewaard op een koele, niet vochtige plaats. Is misschien ook wel belangrijk. Kelder zou ik niet doen voor de vochtigheid, heb je ergens een berging? of een kast in de keuken als je daar plaats over hebt :)

Groetjes,
Mieke

Laura
11-7-2009
 Meld misbruik2-5-2011 20:55:58

Wij hadden die een week van tevoren gemaakt (in de plastieke hartjes van de ava en de hartjes-suikerbonen van de ava). Ik heb er achteraf nog lang van kunnen snoepen.

Sylvie
8-7-2011
 Meld misbruik2-5-2011 21:33:34

Zeker niet bang voor zijn! Die bewaren heel lang hoor. Maar natuurlijk op een koele plaats bewaren hé dat ze niet gaan smelten (hoewel ze beweren dat ze dat niet doen...).

lies
2-7-2011
 Meld misbruik3-5-2011 6:57:16

Naar alle waarschijnlijkheid gaan wij voor de geluksklavers via bedankjes.nl. Dit zijn zaadjes voor klavertjes, mooi verpakt in een doosje me als opschrift : Wij willen graag ons geluk met jullie delen. Komt rond 1,30 euro/stuk...
Ik had dit eerder al gezien, kon mijn nieuwsgierigheid wel prikkelen, en toen toevallig mijn collega zei dat ze ooit zo'n proefpakket had laten opsturen kon ik niet wachten om een kijkje te nemen. Vond ze echt wel mooi!

Veel succes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...