Terug naar overzicht
Ik had ze eind januari en begin februari ze beginnen maken. Bij ons zaten ze in een plastieken bolletje (als dat het gene is wat je bedoeld met kugels) ook van de AVA.En ze zijn nog krokant :) die bolletjes zijn luchtdicht. Die zakjes kan ik dus niet van meespreken, maar dat zal wel!!We hebben ze bewaard op een koele, niet vochtige plaats. Is misschien ook wel belangrijk. Kelder zou ik niet doen voor de vochtigheid, heb je ergens een berging? of een kast in de keuken als je daar plaats over hebt :) Groetjes,Mieke
Wij hadden die een week van tevoren gemaakt (in de plastieke hartjes van de ava en de hartjes-suikerbonen van de ava). Ik heb er achteraf nog lang van kunnen snoepen.
Zeker niet bang voor zijn! Die bewaren heel lang hoor. Maar natuurlijk op een koele plaats bewaren hé dat ze niet gaan smelten (hoewel ze beweren dat ze dat niet doen...).
Naar alle waarschijnlijkheid gaan wij voor de geluksklavers via bedankjes.nl. Dit zijn zaadjes voor klavertjes, mooi verpakt in een doosje me als opschrift : Wij willen graag ons geluk met jullie delen. Komt rond 1,30 euro/stuk... Ik had dit eerder al gezien, kon mijn nieuwsgierigheid wel prikkelen, en toen toevallig mijn collega zei dat ze ooit zo'n proefpakket had laten opsturen kon ik niet wachten om een kijkje te nemen. Vond ze echt wel mooi! Veel succes