Terug naar overzicht
Hoi Liesbeth, persoonlijk zou ik geen ketting aandoen, ik denk dat je kraagje beter uit zal komen zonder ketting...Maar het is natuurlijk jouw keuze, je moet doen waar je je het best bij voelt... Misschien voor alle veiligheid toch een kettinkje voorzien...Dan kan je nog kiezen wat je doet... ;-)
Vermits er al mooie pareltjes op de kraag staan is het niet echt nodig voor een halsketting, maar bekijk het eens rustig en beslis dan... Maar als je beslist van wel dan toch iets héél simpels anders gaat dat overdadig zijn
Ik zou dat zeker niet doen! Sowieso bij een halterjurk zou ik al geen ketting aan doen "Less is More". Je kleed zal zo veel meer uitkomen volgens mij. Groetjes
Ik heb ook zoiets denk ik en ik doe een klein en fijn kettinkje van pareltjes aan.Maar bij mij staan er wel geen parels op de kraag.
Heb 2 weken geleden een trouw gehad. M'n collega had ook een halter met opstaande kraag en ik vond een ketting nogtans heel mooi. Zij had een echte bruidsketting met heel veel witte parels.. idem als armband. En ik vond het neit Less is More ze.. twas heeeel mooi! Dus volg gewoon je eigen gedacht.. is altijd zeer persoonlijk
Idd, volg je eigen gevoel! Misschien kan je eens zoeken naar een mooi en fijn kettingkje die je dan bij je volgende pas eens kan aandoen. Dan zie je direct hoe het resultaat zou zijn en dan kan je nog beslissen hé veel succes en groetjes
een dikke merci voor jullie ideeen allemaal! Ik zal kijken voor een fijn, subtiel iets denk ik, en ik kan dan nog zien of ik het ga aandoen de dag zelf hé...veel groetjes
Ik had ook een halter, maar zonder kraag. Uiteraard had ik mijn verlovingsketting aan! :-)