TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Ellen
17-9-2011
|
2-5-2011 21:59:04
Welke regio Natalie?
|
|
Natalie
5-8-2011
|
2-5-2011 22:28:57
Wij wonen in Lubbeek dus liefst iemand van die buurt !
|
|
Ellen
17-9-2011
|
3-5-2011 8:41:43
Dan kan ik je niet helpen, sorry (regio Antwerpen)
|
|
ruth
5-8-2011
|
3-5-2011 9:16:01
Ik ken er een aantal, valt gewoon te zien wat je budget is.
Lise Verbrigghe => is jong, beginnend, ga ik zelf nemen, komt van Kampenhout, is niet duur. Heb al proef gehad en was tevreden! Ze deed het HEEEEEL naturel. Maarr...Ik trouw op dezelfde dag als jou, zie ik net, dus ze is al geboekt:) Lisa Deraedemaeker => is iemand waarvan ik via via weet dat ze het echt wel goed doet en die is ook van Kampenhout/ regio Leuven. Zij kan eventueel ook haar doen ( maar daar weet ik niet van of het goed is of niet) én zij kan ook foto's trekken. Aangezien ik haar niet zo lang geleden vroeg of ze kon, is ze hoogstwaarschijnlijk ook beschikbaar op jouw datum. Ik vraag nog even haar email, als je geïnteresseerd zou zijn? Haar prijzen liggen iets onder Ellegancia, geloof ik. Veel succes nog!
|
|
Ingrid
7-5-2011
|
3-5-2011 13:12:53
Hallo
Ik ben van regio Antwerpen en kan dus helaas ook niet helpen.
Wat betalen jullie zoal voor de visagiste?
|
|
an
12-8-2011
|
3-5-2011 23:23:12
Ik betaal voor visagiste incl proef 65 euro. De dag zelf komt ze bij mij thuis :) Wie kennen jullie voor haar te doen? Regio Antwerpen :)
groetjes
|
|
Natalie
5-8-2011
|
4-5-2011 7:27:57
Hey Ruth, bedankt voor de tip's maar heb ondertussen iemand gevonden die blijkbaar twee straten verder woont dan mij :-) Ik betaal €115,00 voor kapsel en make-up MET proef ! Fijn dat we op dezelfde dagen trouwen, kan je samen met mij meeduimen voor mooi weer :-) Ingrid, zie hierboven ik betaal ganse pakket dus vermoed dat make-up alleen ongeveer rond de €60,00 met proef !
|
|
|
|
Helemaal uzelf !
in |
Je wil je professioneel laten opmaken op je trouwdag of je wil een leuke make-over bij jou thuis
in Sint-Stevens-Woluwe (Zaventem) |
Een prachtig bruidskapsel en bijhorende naturelle Make-Up, wij laten je stralen op jouw speciale dag!
in Deurne |
Iedereen verdient het om er stralend uit te zien op zijn of haar belangrijke dag!
in Borgerhout |
in Turnhout |
Professionele, betaalbare make-up & hairstyling op maat...
in Hemiksem |
Welcome to the world of beauty!
in Leest |
Always look at the bright (bride) side of life !!
in Rillaar |
"wondermooie creaties op locatie, voor u en uw omgeving"
in Bocholt |
Bruidskapsel en make-up aan huis
in Harelbeke |
|