Nu Online
Momenteel zijn er 231 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

voorbereiding

2-5-2011 22:06:14
hallo,

Deze zaterdag heb ik mijn eerste pas en proef kapsel en make - up gedaan.
Het was een hele leuke dag en gezellig dagje met mijn zus/getuige.

Voor mijn make- up had ik wel wat zenuwen want ik maak mij normaal gezien nooit op en had wat schrik dat ik totaal anders ging zijn. maar het was heel subtiel en heel mooi. De visagiste luisterde ook echt naar wat wij zegde. En mijn haar was ook anders dan ik verwacht had maar ooh zo mooi. Dan even langs mijn moeder geweest. Ze verschoot wel even toen ik binnen kwam ze wist niet dat ik mij ook ging laten op maken en ze dacht even dat het carnaval was ;-)

Toen zijn we ge gaan voor de eerst pas. Ik was al weken zenuwachtig omdat ik een nogal gewaagd ( van kleur) kleed heb. Heb mijn kleed aangehad de eerste keer in een andere kleur en ik heb dan gezegt die kleed in die kleur. Dus ik heb mijn kleed nooit volledig gezien. En eigenlijk de kleur ook niet want dat konden ze niet laten zien. Enkele maanden geleden stuurde ze mij een staal op zodat ik de rest van de voorbereidingen kon doen. Maar toen ik die staal kreeg viel het tegen. Een paar keer in paniek naar mijn zusje gebeld maar zei heeft mij toch kunnen kalmeren. Toen ik in de winkel binnen gingen hebben we eerst mijn schoenen en lingerie gekozen. Maar ze hadden mij het kleed al laten zien en ik zag direct dat het goed was. Mijn zus vond het ook schitterend en ik wou hem gewoon niet meer uit doen. Een zalig gevoel. Hopelijk vind mijn toekomstige hem ook mooi.

Dus dit weekend heb ik mijn haar, make-up , kleed , lingerie en juwelen gevonden.
Nu nog schoenen vinden en nog een kapper op voorhand om mijn haar te kleuren ( gaat niet op de dag zelf)
Heb een afspraak gemaakt voor mijn nagels en een bolderkar gehuurt.

Met de rest gaan de voorbereidingen goed. We hebben alleen problemen met een cadeau te vinden voor de ouders en om kleren te vinden voor de kinderen. We willen ze allemaal hetzelfde aandoen. Maar kan dit pas in juli doen want er zitten kinderen bij jonger dan 2 jaar en die kunnen nog een groeispurt meemaken. En nog een grote zorg is de vrijgezellen van mij.
Normaal ging mijn zus die regelen maar zij is hoog zwanger ( uitgerekend een dag na mijn trouw) en heeft wat problemen dus nu hebben mijn collega's dat overgenomen. dit bezorgt mij veel zenuwen want ik werk er nog maar een half jaar dus echt goed kennen doen ze me niet. Maar vind het prachtig dat ze dit willen doen voor mij.

Het was een zalig weekend en heb er van genoten.
nu nog een paar dingen regelen en dan kunnen we rustig genieten
Sorry voor het vele schrijven maar wou mijn geluk / stress eens delen ( daar ik niets tegen mijn toekomstige mag zeggen)

Darline
23-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 586

Rebecca
26-5-2012
 Meld misbruik3-5-2011 16:27:50

laat je maar gaan ! daar zijn we voor he :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...