Terug naar overzicht
Perforator in de AVA? je hebt daar allerlei vormpjes, mss een kleiner gaatje ook :)
ja ik heb mijne in de ava gekocht
Een 'gatentang' voor kledij en dergelijke, verkopen ze in de Veritas of in de goede doe-het-zelf zaak. Daar heb je 5 tot 6 verschillende formaten op een roterende kop maar je kan het perfect voor papier gebruiken ook.
Ik heb ook een gatentang gebruikt... gaat heel erg gemakkelijk... mijn vriend had die toevallig maar geen idee waar je deze kan kopen...
Wij hebben ook zo'n gatentang gebruikt voor onze bedankkaartjes, die hangen aan de bedankjes. Dat is zeer gemakkelijk. In de Brico/Gamma verkopen ze dat ook soms in die manden/bakken dat aan de kassa staat.
Wel, wij hebben zo'n tang liggen (zo om gaatjes extra te maken in een riem), maar heb dat zitten proberen op papier en lukt totaal niet... Zal ook eens in AVA kijken. Bedankt!
Hey, soms bij zeeman of bij wibra vind je speciaal voor de kinderen leuke kleine perforators voor weining geld misschien iets voor u? Groetjes
In knutselzaken vind je dat zeker en vast ! Maar ook op internet. Volgens mij zoek je dit : http://www.dekwast.nl/shopfrms.php?/zoek_artikel.php?zo... Het allereerste artikel bovenaan (prijs 20,59 €) dient daarvoor. Ik heb ze gekocht en inderdaad : super makkelijk ! Heb ze trouwens al héél vaak gebruikt.
Als het een echt klein gaatje moet zijn, kan je ook een priknaald gebruiken! ;-)
Ik heb het gevonden in de AVA! Bedankt!