Terug naar overzicht
Als je een ceremoniemeester vindt, zal hij je daarmee helpen.Maar het is normaal gezien dus:mensen suite (buiten getuigen)getuige bruid + partnergetuige bruidegom + partnermama bruid + papa bruidegommama bruidegom + bruidegompapa bruid + bruidzo was het bij ons.. Suite stond dan in het kerkportaal een erehaag te vormen en werd ik geschonken aan mijn bruidegom en liepen we samen naar het altaar. (want mijn papa is gestorven en het was de vriend van mijn moeder die me heeft weggegeven)Buiten:bruidskindjesbruid en bruidegommama bruid + papa bruidmama bruidegom + papa bruidegomgetuige bruidgetuige bruidegomrest suite Grootouders liepen niet mee in de suite, die volgend normaal dan na de getuigen denk ik eerst..
Handig om weten. Bij ons is het ook op z'n Amerikaans. Hoeveel tijd moet je zo rekenen voordat de suite binnen is? En hoeveel tijd reken je voor het binnenkomen van de bruid? Ben aan het worstelen met openingslied vandaar... :-)
Helluuu Bij ons gebeurt het ook allemaal op de Amerikaanse manier. Ik ga mijn verloofde zelfs niet zien totdat ik de kerk binnen wandel met mijn vader aan mijn zijde :) heel spannend dus!De Amerikaanse manier is dat er ook volwassen bruidsmeisjes zijn, die hebben we ook. En deze lopen niet voor je maar achter u! -> ondersteunen de bruid van het kleed :)De suite die voor je loopt zie je hierboven ook al staan uw mama met uw schoon papa, uw verloofde met zijn mama en de rest gewoon met zijn eigen partner. Dat wat het amerikaans maakt is dat de bruidsmeisjes achter je zijn en dat de getuige=best man langs uw verloofde u staat op te wachten :) Veel plezier ermee!! Succes ;)