Nu Online
Momenteel zijn er 412 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Zaterdag 7 mei :)

2-5-2011 23:14:45
Eindelijk is het hier bijna zover !!!!!!!!! Nog 5 daagjes te gaan !!!!!!!!!!!!! :D

Hoe zit het met de stress van de andere bruidjes die 7 mei trouwen?

Groetjes

Orily
7-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1191

frida
6-2-2010
 Meld misbruik3-5-2011 7:46:04

Hey, dan wens ik jou alvast een prachtige dag! Geniet er van.....

Melodie
4-6-2011
 Meld misbruik3-5-2011 8:31:29

Ik trouw dan voor de wet in intieme kring met een barbeque achteraf. Dus met ook veel minder stress als voor de grote dag op 4 juni. Ik kan alleen maar zeggen dat ik er naar uit kijk en net niet de uren en minuten zit af te tellen. Zeker gezien wij zaterdagnacht nog op huwelijksreis voor een weekje vertrekken :-). Daar kijk ik stiekem nog het meest vanal naar uit! 

Geniet van jouw laatste weekje als ongetrouwde vrouw :-D. Vanaf dan zijn we geen meisjes meer ...

natasja
6-5-2011
 Meld misbruik3-5-2011 9:12:15

Hier nog 3 dagen !!! Veel plezier ! Het weer hebben we in ieder geval al mee als we de weermannen mogen geloven ;)

Selena
18-6-2011
 Meld misbruik3-5-2011 9:43:25

Good Luck !!!

mieke
7-7-2012
 Meld misbruik3-5-2011 10:34:44

Het wordt alvast een prachtige dag hé wat het weer betreft!
Héél veel succes en geniet van elke seconde want het zal voorbij vliegen:-)
Dikke proficiat!

Ingrid
7-5-2011
 Meld misbruik3-5-2011 13:10:21

Hey Orily,
Wij trouwen ook op 7 mei.
Het weer hebben we alvast mee. Het wordt de warmste dag van de week (+/-23°C = perfect). We kijken ernaar uit. De stress valt hier mee. Het lijkt zo onrealistisch dat het nog maar 3 dagen te gaan is.
Er staat nog héél wat op het programma; gelaatsverzorging, kapper, nagels, voeten, ....
Veel plezier nog en laat ons er een geweldige, onvergetelijke dag van maken.
Groetjes,

Anke
7-5-2011
 Meld misbruik3-5-2011 14:01:23

Wij trouwen ook op 7 mei!
Tijdens maanden en maanden voorbereiding lijkt het alsof het nog veraf is en dat het nooit komt.
Maar plots komt er een moment dat alles wel erg dichtbij komt. Beangstigend dicht zelfs.
Zelf vind ik niet dat ik stress heb, maar mijn omstaanders zeggen dat ik enorm onrustig ben.
Nog 3 dagen en het is zover!

Geniet ervan!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...