Nu Online
Momenteel zijn er 267 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Yepla!!

3-5-2011 9:19:25
Eindelijk... Hier zijn de 2 cijfers sinds vanmorgen weg en is er nog maar 9 dagen meer te gaan !!

Ik slaap bijzonder goed! Kan het bijna zelf niet geloven soms

De komende dagen worden wel héél druk!

Deze middag nog gaan eten met een vriendin (die volgend jaar trouwt ). Woensdag heeft hij training, donderdag afspraak met de fotograaf, vrijdag nog laatste keer uitgaan met mijn vriendinnen, zaterdag heeft hij zijn vrijgezellen en ga ik naar A'pen (en ook mijn haar kleuren), zondag match aan zee, en dan.. Dan zitten we al in onze trouwweek!

Brrr krijg er de kriebels van als ik er aan denk

Het enige wat nog moet gebeuren is de ringen aan de beertjes hangen, de lintjes knippen voor aan de auto's, volgende week woensdag nog nagels, epilatie enz..., donderdag alles rondbrengen (ballons, kleding voor in hotel, bedankjes enz naar zaal) en dan vrijdag zijn we er al !!!

T'komt wel allemaal goed En het weer ziet er tot nu toe ook goed uit! +- 20° en weinig kans op neerslag... Laten we het zo houden

Aurelie
13-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 957

Filipa
23-7-2011
 Meld misbruik3-5-2011 9:31:51

Hoi Aurelie,

Leuk eh dat aftellen! Bij mij staan er (nog) 80 dagen op de teller maar ook hier voelt het alsof het heel erg snel gaat :-)

Genieten is de boodschap!
Groetjes,
Filipa

Ineke
18-6-2011
 Meld misbruik3-5-2011 9:35:33

SPANNEND!!!

Nog een druk programma zo te horen de laatste dagen voor jullie trouw. Maar dat zal wel eigen zijn aan een huwelijk denk ik.

Zo te horen is ook alles geregeld en staat alles klaar.

Jij bent ook zo iemand dat goed op voorhand het weer in het oog houdt, ik denk dat ik mij daar ook de laatste 10 dagen constant mee ga mee bezighouden. 20° vind ik ideaal. Warmer hoeft niet te zijn, want je zal al warm genoeg hebben van emotie .

Geniet nog van de laatste dagen als mejuffrouw.

Inge
17-9-2011
 Meld misbruik3-5-2011 10:11:42

Amaai nog drukke dagen voor de boeg zo te lezen en dan nog lekker relaxd :-)
Héhéhéhé kheb meteen na dit berichtje gelezen te hebben eens de weersverwachtingen opgeroepen voor mijn broertjes trouw dag na jullie en ziet er ook goed uit ook een max.van 20° en 10% kan sop regen met een mooi zonnetje ernaast

Ga dit in achterhoofd houden en dan eens rond 14dagen voor mijn trouw ook eens gaan piepen zie hahaha

mieke
7-7-2012
 Meld misbruik3-5-2011 10:33:05

Joehoe Aurelie
Nu wordt het echt wel spannend hé.
Ik denk wel dat het goed is als je nog een druk programma hebt de laatste weken voor de trouw anders loop je toch maar te piekeren en zo. Alé, ik vind dat persoonlijk.
ik ga alvast duimen voor prachtig weer maar dat komt sowiezo dik in orde.
Geniet nog van je laatste dagen en ik wens je een prachtige dag toe en geniet ervan!!!

Groetjes

monica
26-8-2011
 Meld misbruik3-5-2011 10:43:07

Leuk hé elke x als je deze forum gaat openen staan de dagen erop en ja als je al onder de 10 bent spannend .
Hou je maar goed bezig dan heb je ook geen tijd om te piekeren en jij hebt toch al alles onder controle
En het weer dat is ook ok, want als ik op google nr het weerbericht kijk is het toch altijd wat ze zeggen
Geniet van je laatste week als verloofden

ellen
14-4-2012
 Meld misbruik3-5-2011 11:22:45

Hey,

Super, geniet er maar van, van deze laatste dagen!!!!

kga mé duimen voor goed weer (maar ziet er super belovend uit.)

Veel groetjes Ellen

Selena
18-6-2011
 Meld misbruik3-5-2011 11:50:06

hey!

Geniet ervan! Het zal zo daar zijn :)

Succes!!

Aurelie
13-5-2011
 Meld misbruik3-5-2011 11:53:21

Dank u dames voor alle steun !!!

Liselotte
25-6-2011
 Meld misbruik3-5-2011 12:34:03

Amai Aurelie, spannend allemaal :)!

Ik hoop echt dat het een zonnige dag wordt en dat jullie allebei kunnen genieten van de laatste weken!

Leen
28-5-2011
 Meld misbruik3-5-2011 15:02:35

Oooh Aurelie, ik wou dat ik in je plaats was...

Klinkt misschien heel raar, maar op mijn vrijgezellendagje heb ik geen contact gehad met Wouter, toen ik 's nachts thuis kwam had ik gewoon weer grote vlinders in mijn buik, gewoon door hem zo te moeten missen weet ik (nog meer dan eerst) zeker dat ik de juiste mijn ja-woord geef, ik moet nog 25 dagen tellen =(

Ki
13-5-2011
 Meld misbruik3-5-2011 20:16:16

hey Aurelie,
we tellen samen met jou af en hopen op mooi weer. Ook hier nog drukke daagjes voor de boeg maar we tellen vol enthousiasme af.
groetjes,
Kirsten

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...