Terug naar overzicht
Hoi Natasja, Ik maak een tasje klaar voor mij en mijn mama die dag en daar zal ik het volgende in zetten: SOS kitblaren pleistersgewone pleisterstalkpoederspeldjeshaarlakhaarkamnaald en garen (zwart en wit) pijnstillerspleisters voor koortsblarenmaagzuur pastillesmotiliumwatjeswattenstaafjeseye make up removerparfumdeoinlegkruisjesmaandverbandanti vlekken doekjesbaby doekjes (zo van die vochtige doekjes, goed om je eens op te frissen)lenzen + vloeistof De anti vlekken doekjes heb ik gewoon bij Kruidvat gehaald, maar weet het merk nu niet van buiten.. misschien eens kijken bij de dichtsbijzijnde drogist? Die hebben dat gewoonlijk :-)
Amai Filipa een héél lijstje,bedankt er staan dingen in waar ik totaal nog niet aan gedacht hebt. Hopelijk moeten wij het niet gebruiken hé
Amaai Filipa ik ga dat lijstje meteen overschrijven je hebt ook aan alles gedacht hé!!
thanks Filipa, 1 weekje na mij maar je bent precies altijd een paar weken voor op schema tegenover mij...heel handig :-)
Lol doe maar meisjes, het is waar dat ik voor op schema loop momenteel, maar hou niet zo van last minute stress... word er enorm ziek van als dat gebeurt!
Filipa, ik heb er nog extra schoenen opstaan We zitten echt wel op hetzelfde schema hé...
Juist, die schoenen! Oh ja we trouwen dan ook met 3 dagen verschil eh! :-)
Slik! En ik had enkel mijn id-kaart, lippenstift en mini-deo bij... :p
help... moet da allemaal mee? pffffffffff... Kzal al blij mogen zijn dak mijn bloemen niet zal vergeten :)
Wij vullen inderdaad een een toilet zak, beter vorkomen dan.... Ik neem zelfs een stukje zeep mee met een washandje eb handdoekje, ben nogal een zweter_° Ook reserve batterijen, voor fototoestel.Ik heb vlug hoofdpijn in sterk zonlicht, dus zonnebril moet ook mee. Op den duur wordt het een valies
weet niemand van welk merk dat het is die anti vlekken spray??? x