Terug naar overzicht
Dag Monica! Wij hebben Dirk Stuer uit Waasmunster. Vriendelijke , vlotte en bekwame man. Mijn schoonzus en haar zus hadden hem ook en die waren toch tevreden. Veel succes en plezier met de voorbereidingen!
Monica, Wij werken met Dirk Van Bogaert. Hij heeft twee jaar geleden ook de trouw van mijn schoonzus gedaan en wij waren heel tevreden. Werkt ook samen met LPP ceremoniewagens. Maar je moet snel zijn om hem vast te leggen, wij hadden erg veel geluk! (in februari 2010, waren we net op tijd voor september 2011...) Heel veel succes met de voorbereidingen! Groetjes
Monica, Wij hebben ook Dirk Van Bogaert: zoals Marijke hierboven aangeeft, moet je er wel snel bij zijn om hem te boeken. Bij ons ligt hij vast sinds november 2010 voor mei 2012 en wij hadden geluk dat onze huwelijksdag op een vrijdag valt: de daarop volgende zaterdag had hij al een boeking! Ik zou dus zeker niet te lang meer wachten met zoeken/boeken. Succes!
Even corrigeren: wij hebben ook Dirk Stuer uit Waasmunster (beetje in de war met de Dirken )
Wij hebben Baert uit Eksaarde. Hij vraagt ook een redelijke prijs en is niet in de stijl van: vanaf zoveel uur komt er zoveel bij. Ook zijn verplaatsing is kosteloos. Wij gebruiken ook suite-auto's van daar.
Dank je! Dirk Stuer zit al volgeboekt... We gaan de andere eens proberen en anders blijven we op zoek gaan...
De andere twee die hier genoemd worden hebben in ieder geval ook een goeie reputatie (volgens onze fotograaf, die raadde ons Dirk Stuer - Dirk Van Bogaert - Baert aan, in die volgorde) Komt wel goed, is gewoon één van de dingetjes waar je best niet te lang mee wacht