TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Heidi
7-7-2012
|
3-5-2011 14:55:29
Tot onder de knie is toch niet echt kort? :) enfin, ik zou je daar allemaal niet zoveel zorgen om maken ! Uiteindelijk is het de bedoeling dat het ook voor hun een leuke dag wordt, en is dat het leukste wanneer ze allemaal iets aanhebben waar ze zich goed invoelen !
Waar maak je je dan juist zorgen in dat iedereen zijn zin doet? dat op de foto's sommige zaken gaan vloeken? of dat je zelf graag één plaatje ziet?
Ik zit hier naar de familiefoto vanop het huwelijk van mijn broer te kijken. En buiten het koppel en de twee getuiges (die beide suitekleed aanhadden) is er niemand die afgestemd is op elkaar... zelf mijne vriend hand een jeans+hemd aan, terwijl ik daar met mijn suitekleed stond (lang)... Mijn kleed was paars/roze/violette-achtig, mijn collega getuige had een donkerbruin kleed... mama van de bruid iets felblauw+lichtblauw, mijn mama sober beige ... en weet je wat, die foto is prachtig, omdat iedereen straalt !!
|
|
Liselotte
25-6-2011
|
3-5-2011 15:00:32
hoi Caro!
Geen stress... ze willen er allemal even goed uitzien voor jullie trouw!
Ik was daar in het begin ook bang voor... de mannen hebben verschillende kostuums (grijs-zwart-blinkend-...)
De vrouwen verschillen ook van smaak, het enige wat ik heb gevraagd is om in het kort te komen (met als reden dat ik een kort kleedje heb... tzou belachelijk zijn de bruid in het kort, de suite in het lang)
Als je in het begin hebt gezegd dat ze konden kiezen, dan kan je daar niets meer aan veranderen! Gewoon niet over nadenken, ze zullen allemaal wel stralen!
|
|
Charlotte
1-6-2011
|
3-5-2011 15:12:04
Ik zou me daar eerlijk gezegd ook niet te druk in maken. De vrouwen in onze suite hebben ook allen een aparte stijl... en ik maak me daar geen zorgen over, zolang ze zich maar goed voelen in wat ze dragen. Ze proberen er allemaal op hun eigen manier goed uit te zien! Pas als ze zaken gaan dragen waar ze zich duidelijk niet goed in voelen, kan het op een carnaval gaan lijken . Dat laatste was een grapje, nee... maak je maar niet druk. Het komt wel in orde!
|
|
Caro
1-10-2011
|
3-5-2011 15:42:32
Bedankt voor jullie reacties!
Jullie hebben gelijk, ik mag er mij geen zorgen over maken.
In het begin deed ik dat ook niet, als iedereen zich maar goed voelde. Kleur maakt ook niet uit. Ik begon nu enkel te twijfelen of het geen "kakofonie" zou zijn, de ene lang, de andere kort, de andere een broek,...suitestof, vloeiende stof,... Tot hier toe wist ik ook steeds welk kleed de vrouwen hadden gekocht, ofwel was ik erbij, ofwel had ik het op foto gezien. Maar zij die nog op zoek zijn, vragen niet echt naar mijn mening. Misschien is dat wel het probleem, ik ben graag vanalles op de hoogte ;o)
Nu ik wat gerust gesteld ben, zal ik dat bij mijn zus ook doen! Zij is mijn getuige, dus zij mag er zeker en vast extra feestelijk uitzien! :o)
Bedankt!!!
|
|
Sharon
20-5-2011
|
3-5-2011 16:29:30
Bij ons is het ook een mix van stijlen. Sommigen zijn in het kort, anderen in het lang. Sommigen zijn in suitekledij en anderen niet. Ik vind dat niet zo erg. Ik vind het vooral belangrijk dat deze mensen zich ook de hele dag op hun gemak voelen in de kledij die ze dragen. Groetjes!
|
|
liesbeth
6-8-2011
|
3-5-2011 18:36:31
Hey, bij ons het het ook een mix hoor, en ik vind dat niet erg... Ik wil dat de mensen kleren dragen die hen typeert... Mijn moeder draagt een kleurrijk modern kleed en mn schoonmoeder iets heel klassiek, typisch suite... De grootmoeders zijn ook weer totaal verschillend. Ik vind dat super! Ben al benieuwd naar de foto's :) Maak je daar maar geen zorgen in, dat komt allemaal goed... groetjes
|
|
Lindsy
25-5-2012
|
4-5-2011 12:27:28
Hoi, bij ons gaat dat bij de dames vast en zeker ook een mix worden hoor, elk in hun eigen stijl waar ze zich goed en feestelijk in voelen! De mannen gaan wel allemaal hetzelfde kostuum huren (alleen de bruidegom zal een ander dragen, die moet eruit springen hé), maar bij de vrouwen zou ik het zelfs fijn vinden als er wat verschillende kleurtjes tussenzitten: altijd goed voor de foto's, komt "spontaan" over!
Groetjes
|
|
Meg
24-9-2011
|
16-6-2011 21:09:40
bij ons is het een mix, mijn schoenmoeder is in het lang, mijn moeder heeft een kortere jurk (tot op de knie) en de rest heeft z'n kleren nog niet maar ik denk dat daar voor de rest niemand in het lang gaat zijn onder het motto "het moet nadien ook nog een beetje draagbaar zijn". toen de zus van mij verloofde een paar jaar geleden trouwde waren we allemaal in korte kleedjes aangezien zij ook eenkorte jurk had, alleen de mama was toen ook in het lang (iets van complexen over haar benen die ze liever niet showt :) )
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|