Nu Online
Momenteel zijn er 452 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Getrouwd op 9 april 2011! - tips voor een geslaagd huwelijk

3-5-2011 14:18:50
Beste bruidjes,

Ons huwelijk zit er al een paar weken op intussen. Onze dag was SUPER, mede door enkele tips die ik hier op het forum gesprokkeld had. Daarom wil ik jullie een paar toppers niet onthouden (voor zij die nog twijfelen):
- make-up: Valérie van 'Saffier' in Hove
- trouwkleed: Cermo Turnhout
- fotograaf: Marc van 'Fotix' in Lint
- ceremoniemeester: Pierre Loncin uit Berchem
- muziek in de kerk: Nils en Wouter van 'Duas'
- feestzaal: 'Hof van Nazareth' in Lier

Als jullie nog bijkomende vragen hebben, dan laat je maar iets weten.

Groetjes en succes nog met jullie voorbereidingen,
Els

Els
9-4-2011
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1791

Marijke
10-9-2011
 Meld misbruik3-5-2011 18:06:40

Hey Els,

Proficiat met jullie huwelijk! Ik ben heel erg benieuwd naar de foto's, wij hebben ook Marc genomen als onze fotograaf! Waar zijn jullie foto's gaan nemen?

Groetjes en nogmaals een dikke proficiat!

Marijke

lies
2-7-2011
 Meld misbruik3-5-2011 20:02:10

Hoi Els,

ook wij hebben ons feest in het Hof van Nazareth! Is het meegevallen, En welke zaal hadden jullie?
Ben zoooo benieuwd!

xxx

an
12-8-2011
 Meld misbruik3-5-2011 23:20:17

Wie nemen jullie voor jullie bruidskapsel?

groetjes

Els
9-4-2011
 Meld misbruik4-5-2011 9:51:00

@Marijke: Marc van Fotix doet dat heel goed. We hadden eigenlijk veel tijd om foto's te trekken, dus we hebben een paar verschillende locaties in Lier gedaan: langs de Nete ('de polder'), langs de binnen-Nete over het oud zwembad, aan Zuster Agnes, in het Begijnhof. Met de familie hebben we foto's getrokken na het burgerlijk huwelijk in het park in Lint. We zijn de foto's intussen gaan bekijken, en ze zijn heel mooi. Marc heeft er ook een leuk fotoalbum mee gemaakt (digitaal) dat nu net in druk gegaan is. Binnen 2 weken kunnen we het al gaan afhalen! :)

@Lies: Wij hadden het Koetshuis in het Hof van Nazareth. Het feest was echt supergoed in orde. Als je feest bij het Hof van Nazareth doorgaat, moet je je absoluut geen zorgen maken. Alles wordt daar tot in de puntjes verzorgd!

@An: Ik ben bij mijn eigen kapper gegaan, dat is Solana in Edegem.

Marijke
10-9-2011
 Meld misbruik4-5-2011 10:39:15

Bedankt Els voor de informatie! Ik had ook ingedachten de familiefoto's te laten nemen in het park aan het gemeentehuis in Lint en voor de rest maakt het mij eigenlijk niet veel uit waar we naartoe trekken. Het is een pluspunt dat we op meerdere locaties gaan. Er is voor ons 3uur uitgetrokken voor de fotoreportage dus dat is ook tijd genoeg denk ik!
Ik ben heel benieuwd naar de foto's! :-)

Jessica
26-5-2012
 Meld misbruik4-5-2011 11:10:36

Hallo,

Wij hebben net als jullie DUAS geboekt voor de ceremonie in de kerk. Jullie zijn zeer tevreden zeker over DUAS?

Groetjes

Els
9-4-2011
 Meld misbruik4-5-2011 14:03:16

@Jessica: DUAS was echt super! Het was voor ons een beetje een onbekende factor, want we hadden hen nog niet bezig gehoord/gezien. Ik had hen ook via dit forum gevonden. Maar ze hebben dat echt super gedaan. Ze hadden zelfs speciaal liedjes ingestudeerd die niet in hun repertoire zaten. Het was ook duidelijk dat ze veel ervaring hebben met huwelijksvieringen. Alles verliep heel vlot, en ze voelden heel goed aan wanneer ze een liedje langer of korter moesten laten duren (bv. tijdens de communie).

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...