Terug naar overzicht
Vrienden van ons maakten iedereen wijs dat ze de dans uit Dirty Dancing zouden dansen. Hun openingsdans begon dan ook met dat liedje maar na een tijdje bleek er iets mis te gaan met de muziek. Allemaal opgezet spel en daarna begon een mix van hedendaagse muziek, totaal niet melig en origineel in elkaar gestoken. Als je wil, kan je bij google 'openingsdans kim en steven' typen. Het filmpje op Youtube met de mislukte lift is van hen. Veel succes nog! Groetjes, Elke
Wat ik leuk vond op een trouw was het liedje van i'm a believer van smach mouth, van de film van schrek, gewoon even opzoeken.Het is nog een leuk liedje groetjes
haha dat youtube filmpje van steven en kim is supergrappig!! Ze doen echt zo heel verontwaardigd :D
Ohja, om te antwoorden op je vraag: mijn zusje wil als ze ooit trouwt "just the way you are" van bruno mars :)
Hoi, wij hebben gekozen voor Within Temptation met "All I need". Groetjes
@ Greet. I'm a believer vind ik ook echt wel een superliedje! Maar welke dans doe je daar dan op??? Met nog slechts 3 weken te gaan hebben we dus nog steeds geen openingsdans :-( No stress :-))
Ik heb ook lang gezocht naar een openingsdans met pit. Bij ons is het 'Kings of leon: sex on fire' geworden! Veel succes en vooral genieten!!