Terug naar overzicht
Dag Annabel,Wij hebben zelf onze uitnodigingen gemaakt op computer en dan zelf afgeprint. Wij moesten enkel een 60-tal uitnodigingen maken, en dat heeft ons maar een €100 gekost. Misschien een tip?Groetjes,Carine
Annabel,wij gaan onze misboekjes (100 stuks) en menukaarten (60 stuks) + uitnodigingen (150 stuks) ook allemaal door onze drukker laten maken en dat komt op een totaal van 464 Euro, zonder btw. Dus dat scheelt bijna de helft! Dat is inderdaad wel duur, zou toch maar eens prijs vragen aan andere drukkers ook moest ik van jou zijnOnze drukker is brabo in Wichelen, weet niet of je van die kanten bent?groetjessofie15 07 2006
Dit is een overzicht van onze offerte:Alles op Basix Safari InvoorBedrukt in 1 kleur Warm Gray 11uitnodiging: 250 stuks (formaat open: 105 mm op 420 mm, plooilijn in het middengevouwd formaat: 105 mm op 210 mm)enveloppen: 250 stuks + 250cover misboekjes 220 stuks (formaat open: A4, gevouwd formaat :A5)dankkaartjes 250 stuks (formaat: 105mm op 210mm)bijsteekkaartjes (formaat 135mm op 85mm) 3 varianten: - kaartjes receptie: 120 stukskaartjes dessertenbuffet: 75 stukskaartjes diner (volledige dag): 45 stuksAlles samen: 600 euroWij hebben wel onze uitnodigingen zelf ontworpen en het bestand voor de druk zelf aangeleverd.Als ik jou was zou ik dus nog andere drukkers raadplegen.Groetjes Elke08/07/2006
het is inderdaad aan de hooge kant, normaal zal zoiets tuusen de 500.00 à 700 liggen.wij betaalden niks omdat ik in een digitale drukkerij werk. en het was een kadoke van mijne baas als ik het zelf deed na mijn uren;greets
Amai! Dat vind ik heel duur, en persoonlijk vind ik het niet waard. WIj betalen maar 350 euro voor 200 uitnodigingen en 200 misboekjes. Ik maak wel veel zelf, maar toch vind ik ze wel mooi. Ik geef dan liever meer geld uit aan de fotograaf enzo. Maar ja, iedereen heeft andere prioriteiten hé. Maar ik denk toch dat het mogelijk moet zijn om goedkoper aan drukwerk te geraken.GroetjesVicky09.09.06
Een vriend van ons heeft de uitnodigingen ontworpen en gewoon laten printen in fotoshop (100 stuks). We hebben 3 variaties van tekst (receptie, feest, dansfeest) maar omdat het ontwerp door een vriend werd gedaan kost dit niets extra.De menukaarten en misboekjes(100 stuks) enzo maken we allemaal zelf met materiaal van bij Ava, alles tesamen zal het +/- 250 euro kosten.900 euro is dus toch redelijk veel, misschien nog elders een offerte vragen?groetjesann-sophie09.09.06
wij hebben 274 euro betaald voor 50 aankondigingen, 50 kaartjes voor avondfeest, 15 blanco menukaarten + 100 blanco naamkaartjes.