Nu Online
Momenteel zijn er 240 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

verrassing op feest

23-4-2006 11:31:59
Hey bruidjes,

Ik vroeg me af of jullie zelf iets organiseren van een verassing ofzo voor tijdens het feest? Normaal doen vrienden of familie iets (een sketske of iets ofzo) maar ik weet totaal van niks en ik zit zo te denken dan als niemand daar aan gedacht heeft dan is er niks.
Wat denken jullie?

groetjes
sofie
15 07 2006

Sofie
22-7-2006
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 470

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik23-4-2006 11:36:33

Hey,

goh, zelf iets organiseren dat vind ik wat raar eigenlijk...

Mijn moeder gaat mijn kousenband per opbod verkopen (maar ik weet niet zeker of ik dat wel wil, dus toch nog eens over nadenken), maar voor de rest weet ik ook niet echt of ze iets gaan doen. Ik hoop van wel. Maar ik denk niet dat ze ons dat gaan vertellen :-)

Groetjes,
Lieve

Debra
11-8-2006
 Meld misbruik23-4-2006 12:55:28

Hoi,

Vind dat ook nogal raar! Als er niemand iets doet is dat toch niet zo erg? Ofwel?

Grtz Debra
11/08/06

Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik23-4-2006 18:17:38

Hey

Ik zou niets zelf organiseren. Gewoon een kleine 'speech' waarin je de mensen bedankt om te komen en misschien nog enkele mensen in de bloemetjes zet. Ik weet ook neit of er iets georganiseerd zal worden door anderen, maar zou het niet erg vindne moest dat neit gebeuren.

Groejtes

Vicky
09.09.06

Peggy
23-6-2007
 Meld misbruik23-4-2006 19:55:40

Hey,
wijzelf hopen zelf dat er niets georganiseerd wordt. Meestal is dat dan iets inside, waar nog niet de helft van de genodigden echt weet waarover het gaat.
Heb al enkele trouwfeesten meegemaakt met "skechkes en zo" en vond dat maar een verloren moment. Als dit te lang duurt zie je ook dat de mensen beginnen te draaien op hun stoel en beginnen te zuchten.
Als ik jou was zou ik niks organiseren. Maar steek je energie mss in een toff speech als bedanking naar de gasten toe.

Groetjes Peggy
23/06/07
http://www.pieterenpeggy.bruiloftsite.nl

Tina

Meld misbruik24-4-2006 10:48:51

Wij hebben als verrassing na de openingsdans een live-band geboekt die liekes uit the golden Oldies spelen ... ideaal om het dansfeest in te zetten !!

Fieke
7-7-2007
 Meld misbruik24-4-2006 12:53:55

Wij zijn dit weekend naar een feest geweest en daar hadden ze een buikspreker uitgenodigd.
Hij heeft maar een kwartiertje opgetreden, maar ik kan je zeggen dat dat zeker genoeg was, want ik kwam niet meer bij van het lachen.
Hij betrekt mensen uit de zaal in zijn show met anekdotes van vroeger. Echt super.
Ik ben meteen zijn kaartje gaan vragen voor onze trouw.
Ik heb het thuis liggen, dus als je wil, stuur ik je de gegevens door.
Laat me dan wel een berichtje na op sofie.desmedt@loyens.com, moest ik hier niet meteen terug naar kijken.

Groetjes,
Fieke
7/07/2007

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...