Terug naar overzicht
Ik ga zelf trouwen op 23 juni en heb inmiddels reeds een proefsessie gehad bij Graciela (Attrattiva) en ik was supertevreden met het resultaat. De make-up en de hairstyling waren precies wat ik verlang voor mijn trouwdag. Als je nog vragen hebt, laat maar weten ! Groetjes,
Ik ga trouwen op 23 juni en heb inmiddels reeds een proefsessie gehad bij Graciela (Attrattiva) en ik was supertevreden met het resultaat. De make-up en de hairstyling waren precies wat ik verlang voor mijn trouwdag. Als je nog vragen hebt, laat maar weten ! Groetjes,
Heb jij ook een opgestoken kapsel en iets minder make-up? Tussen de foto's op haar webiste zie ik niet snel mijn keuze tussen.
Ik had een half opgestoken kapsel voor mijn proefsessie een ook minder schmink. Ik heb gewoon een foto meegenomen voor de kapsel dat ik wou. Ze heeft het een beetje aangepast voor mij en ik vond het heel mooi.
Ik ben ook heel tevreden van mijn proefkapsel / make-up bij attrativa! Ze heeft heel wat tijd uitgetrokken tot alles was zoals ik het wilde. Zeker een aanrader!