Terug naar overzicht
Hoi Stefanie, wij hebben Sven Hutsebaut geboekt. Hij zorgt tijdens het diner voor subtiele animatie aangezien hij als goochelaar de mensen entertaint. Het leuke is dat hij absoluut niet zo opvalt en daardoor de mensen aan tafel in 1e instantie niet zullen doorhebben wat er aan de hand is! xxx
hoi stefaniewij hebben ceremoniemeester b-lux van hasselt, hij heeft ook een aantal voorstellen voor animatie: een nepgarcon, die doet eerst alsof hij garcon is maar dan gaat hij dansen en vanalles uitsteken.of er is ook een oude man die heel vies is gekleed en die niemand kent want hij zogezegd niet uitgenodigd en hij doet dan verschillende dingen om de mensen aan het lachen te krijgenanders moet je eens kijken op de site: www.b-lux.be hier vind je meer informatiegroetjes kathleen
Hier zou ik mij nu eens aan ergeren... (sorry, hoor) Maar wat is er nu leuk aan een vieze, oude vent? Of aan een klungelende ober? En een goochelaar, och ja... 't Zijn geen kinderen meer, hé... Nee, voor mij is een trouwfeest hét moment om met vrienden en familie bij te praten, lekker te eten en een dansje te placeren. En al de rest hoeft voor mij niet... Dit lijken mij kosten die weinig meerwaarde brengen...
kijk veronique mij lijkt dit saai!! voor mij mag er wat humor in zitten er zijn genoeg feestjes waarbij de familie kan bijpraten en eten!! en in ieder mens zit toch nog een beetje kind in of niet soms!! ben een positief iemand he dit is mijn mening natuurlijk!!