Nu Online
Momenteel zijn er 230 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bedanking kindjes

3-5-2011 21:53:41
Hoi allemaal,
Het meeste is al wel geregeld maar ben nu aan het denken over de bedankingen voor de kindjes.
Er zijn zowel heel kleine kindjes bij als heel grote.
Had eerst gedacht om snoepjes te geven met een potlood.
Maar dat mogen de kleine kindjes nog niet eten. Dan dacht ik, ik geef aan die kleine kindjes letterkoekjes.
Maar als ik daar dan verder over nadenk vind ik dat precies toch niet meer zo een goed idee.
Wat zou je kunnen geven aan alle leeftijden? Een beertje, een potlood,...
Pff ik weet het echt niet!
Kan iemand mij toffe ideetjes geven?

Alvast bedankt!

Ellen
30-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1156

Elke
9-7-2011
 Meld misbruik3-5-2011 21:57:26

Hey Ellen

Je zegt... de jonge kindjes mogen geen snoepjes... over welke leeftijd praat je dan?

Wij hebben kleine doorzichtige zakjes uit de AVA met gekleurde smarties (eigenlijk allemaal doopsuiker). In plaats van de kant en klare kaartjes over het zakje, heb ik er zelf gemaakt in de trend van onze uitnodiging (om de lijn een beetje door te trekken).

Onze kleinste is 1,5 jaar en haar mama vond het ok om af en toe een smartie in de mond te steken

Ellen
30-7-2011
 Meld misbruik3-5-2011 21:59:46

Bij ons zijn sommige kindjes nog geen jaar. Hebben ook nog niet veel tandjes, dus dat gaat moeilijker worden

Sylvie
8-7-2011
 Meld misbruik3-5-2011 22:37:21

Eerlijk gezegd denk ik dat het bijna onmogelijk is om iets te vinden waar een kindje van minder dan een jaar en één van pakweg 10 jaar even content mee zijn.
Misschien kan je beter toch de snoepjes voorzien en dan een klein beertje of zo voor de allerkleinsten. Kinderen die jonger zijn dan een jaar beseffen ook nog niet echt wat er gaande is hé. Wij voorzien bijvoorbeeld bellenblazers na de dienst, maar hebben ook kindjes van 1 maand, 4 maanden, 6 maanden in de familie. Ik denk niet dat die (of de mama's) ermee inzitten dat er geen aangepast cadeautje is. Maar eerlijkgezegd had ik er ook nog niet bij stilgestaan... :o)

Penny
20-7-2011
 Meld misbruik4-5-2011 8:16:45

Ik bestel voor de 5 kindjes die bij ons zijn een rugzakje met hun naam op en steek er dan een plopkoek in en een klein tekenboekje met potloodjes ofzo.

De rugzakje kan je bij babygoodies en koter kado vinden.
En tekenboekje en potloodje bij Action of Zeeman ofzo.

Iedereen een persoonlijk rugzakje en geen ruzie.
Er zijn er 2 die volgend jaar naar het 1ste gaan dus die hebben een turnzak nodig en dacht dat dit dan wel origineel en toch nodig was...

Succes met de zoektocht.

Kelly
4-6-2011
 Meld misbruik4-5-2011 9:42:55

Wij hebben smarties voorzien. Ons zoontje is 3 jaar en smarties (allé zo'n superkleine suikerbonen van den AVA) eet hij al een tijdje hoor.
We hebben ook die plastiek bollen genomen, daar de smarties in, met daarna een stempeltje met diertje er bij in. Dan lintje in fuchia en ijzerdraadje in grijs (kleuren van onze uitnodiging). Dat is voor iedere leeftijd toch leuk: een stempelke met snoepje.

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik4-5-2011 18:16:10

Wij hadden ook een stempelstift met een snoepzakje. Ok, die hele kleintjes van een jaar of minder hebben daar niks aan, maar dan eten de mama en papa dat wel op! :-) Beertjes hebben ze mijns inziens al met hopen, niet?
Ik had ook een nichtje van 15 die een bloemetje kwam afgeven, dus ook voor haar waren die snoepjes en die stempelstift nog redelijk gepast.
Ik vind een snoepje nog vrij neutraal.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...