Nu Online
Momenteel zijn er 211 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

FEESTZAAL DE KOETSE

3-5-2011 22:05:09
Hallo iedereen

Wij hebben al verschillende feestzalen bezocht maar ons oog is gevallen op feestzaal De Koetse in Kluisbergen. Heeft iemand hier ervaring mee of toevallig daar al eens naar een trouwfeest geweest?

Alvast bedankt!

Groetjes
Samira

samira
12-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1262

Liesbeth
14-7-2012
 Meld misbruik12-5-2011 12:22:00

Dag Samira,

We hebben ook beslist om volgend jaar onze trouw in De Koetse te laten verlopen.
Ik lees/hoor alleen positieve reacties. We zijn vorig weekend gaan eten
om eens te kijken hoe het eten en de bediening is en het was allemaal tiptop inorde.
We voelden ons direct welkom. We zijn warm onthaald en ik had onmiddellijk er een goed gevoel bij. We zijn heel blij met onze beslissing.

Veel plezier met de voorbereiding.

Liesbeth

samira
12-5-2012
 Meld misbruik12-5-2011 20:47:36

Dag Liesbeth

Alvast bedankt voor de reactie. Ik heb ook heel blij om onze trouw te laten doorgaan in deze feestzaal. Hoor ook enkel maar positieve reacties. Mag ik u anders eens vragen of jullie ook gaan voor de huis DJ?

Wij gaan alvast één van de volgende weken ook eens gaan eten en ons daarover nog eens informeren. Uit nieuwsgierigheid: hebben jullie al een idee in verband met menu?

Ook veel plezier toegewenst met de voorbereidingen, is plezant hoor :-).

Groetjes

Samira

Liesbeth
14-7-2012
 Meld misbruik26-5-2011 12:49:09

Dag Samira

En, ben je al gaan eten ondertussen?
Ik vind dat je veel krijgt voor de prijs. Wat goed is want ik heb nogal een 'Bourgondische familie'.

Wij gaan voor de huisDJ omdat we eigenlijk geen DJ kennen.
Martine, de gastvrouw, had gezegd dat we in februari zouden samenkomen om de menu te bespreken. Voor jou zal dat vroeger zijn omdat je 2 maanden vroeger trouwt.
Onze menu is ongeveer nu al samengesteld. We gaan wel geen soep nemen aangezien het in de zomer zal zijn.

Groetjes Liesbeth

samira
12-5-2012
 Meld misbruik31-5-2011 20:33:32

Hallo Liesbeth

We gaan deze zomer eens gaan eten met onze ouders. Voor ons is het ook goed dat je veel krijgt want wij ook nogal een Bourgondische familie ;-).

Voor de rest nemen wij ook de huis DJ, al goede reacties over gehoord dus dit zal wel meevallen. Mag ik vragen wat jullie nemen van menu, juist uit nieuwsgierigheid :-). Wij zijn er namelijk nog niet helemaal uit ;-).

Groetjes en veel plezier met de voorbereidingen.

Samira

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...